Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Mikaela Billström - 6 januari 2010 22:31


Godkväll!


Idag jobbade jag till klockan 12:00. Vid nio tiden började jag må jätte illa och kände mig yr, jag kunde inte koncentrera mig på jobbet alls. Jag härdade ut till klockan tolv sen drog jag hem och kastade mig o soffan och försökte sova bara för att slippa skiten.


Jag hade tänkt att åka in till stan för att shopa lite direkt efter jobbet men jag kom iväg klockan fyra. Åkte ut till Marna och hämtade upp Carolinen och sedan plockade vi upp Ämelie i stan vid IP. Eftersom stan stängde tidigare så åkte vi till Birsta istället.

Jag var så stressad över att jag inte skulle hitta något present till Micke men jag köpte en sak som jag tror att han uppskattar, i hope!!


PÅ vägen hem fån Birsta plockade vi upp Micke hemma och sedan åkte vi ut till Marna och lämnade tillbaka Carro sedan åkte vi på ica och köpte middag och tårtingredienser, 

Jag ska göra en shit schyst tårta imorgon bitte sedan ska jag ge honom frukost på sängen och sjunga en trudelutt. Haha, jag som är såå bra på att sjunga..Not really!


Martina tipsade mig om twilight filmerna så ikväll så tog jag tag i saken och titta på the neew moon, jag tror det var pantat att se den före den första filmen men jag tyckte filmen var grym ändå. Så himla sorglig, satt i soffan och snyftade igenom hela filmen..



Nu tänkte jag lära Chanel att sjung "Happy b-day to yoou". Chihuahuan på filmen ligger precis likadant som Chanel ligger. Det ser helt skruvat ut. Ho är ganska lik hunden på filmen också, det är typ bara färgen som skiljer.


Ne, nu måste jag börja träna så vi kommer nån vart. Wisch me good luck!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards