Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Mikaela Billström - 9 januari 2010 22:20

Priset till årets vackraste kvinna går till.......


Mirandra Kerr


    

Av Mikaela Billström - 9 januari 2010 21:30


  


Godkväll 


Trots att jag har sett desperate housewifes säsongerna typ hundra gånger och blir lika ledsen varje gång något hemskt inträffar i westria lane men när Edie dör blev jag lamslagen utav chock. Hur kan man göra en desperate housewifes säsong utan sexiga Eddie?  Det blir inte desamma, det saknas någonting och det är den sexiga eddie..Hur tänker dem egentligen?



  


Ajja, anyhow..



Jag har fått många kommentarer både här i bloggen och i de riktiga livet om att jag bör göra håret mörkare. Vilket jag har bestämt att jag ska gör också. Men jag har bara för ett tag sedan satt in en ny hårförlängning så jag måste vänta tills jag kan ta av den så ska jag göra håret mörkare. Jag ser faktiskt fram emot en förändring.


Jag sov till klockan ett idag, hade ont i magen i morse så jag la mig i sängen igen och somnade om. när jag sedan klev upp så såg jag att jag hade fått ett tack kort utav Majsan, lykke och Tommy. Det var en närbild på Lykke och den bilden är så grymt fin. Jag kommer ihåg att jag visade Micke den bilden på Majsans blogg och han sa "Det ser ut som en ideal bild på hur en bebis ska se ut" och faktiskt, det gör det.  Har satt upp bilden i vardagsrummet.



I morgon ska jag jobba kvällen och det känns helt OK!!Tänkte försöka jobba lite mer denna månad också,.Vi satt hemma hos Mickes föräldrar förut och pratade lite om en utlandsresa som vi planerar att göra till våren. Maria, Mickes syster är i Las vegas just nu och det skulle inte vara helt fel att åka dit heller men vi har pratat om Thailand. Åka lite Tuk-tuk och dricka Singah är ju inte helt fel ;)



Nu ska jag ta en dusch och göra en frisk ansiktsmask sedan blir det filmkväll hela kvällen.




Av Mikaela Billström - 9 januari 2010 01:43

Idag har jag varit lite nere, känner mig febrig och små yr. Hoppas att det går över tills imorgon för då måste jag och Micke fixa lite ärenden. Micke måste blandannat köpa en ny vinter jacka då hans andra har gått sönder, dragkedjan pajade. Hittade en snygg på MQ som jag hoppas är kvar i morgon när vi kommer.


Det var lite drama ikväll på jobbet men det gick bra iallafall. Det var fullt upp så jag fick jobba över en liten stund för att hinna med mig. Har nog inte kommit in riktigt i rytmen än och därför tar det nog lite längre tid än vanligt.



Just nu sitter jag och tittar på desperate housewifes säsong 2. Vi har hyrt filmen 21 som vi ska titta på strax. Tror den är riktigt bra faktiskt, ska försöka håla mig vaken för jag känner mig väldigt seg nu.



Sleeptight.





Kollade igenom lite gamla bilder här på bloggen. Bjuder på några här. Enjoy!




                                                                                       


Av Mikaela Billström - 9 januari 2010 01:37


Den nya deltagaren i paradise hotel. Vad tycker ni tjejer?en riktigt hunk va?

not really..Haha


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards