Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Mikaela Billström - 11 januari 2010 23:40


Idag har jag varit ledig. Jag har uträttat några ärenden och ätit lunch med Micke. Sara kom hit på förmiddagen så hon hängde också på. Efter lunchen åkte jag upp till skolan för att kolla på några kursen jag tänkte läsa på sidan av jobbet för att öka min USKA kompetens. Finns blandannat en kurs som heter Människor i behov utav stöd som jag tänkte läsa, tror det kan vara väldigt bra att ha.


Efter vi hade varit på stan åkte jag och Sara hem till mig för att titta på Top model finalen.

Rätt tjej vann, absolut. Efter det åkte jag tillbaka till stan för att hämta upp Micke på jobbet och sedan åkte vi ut till Birsta för att shopa lite. Köpte blandannat det här på The bodu shop-


  


En härlig fotmask som luktar pepparmint. Perfekt för torra fötter.




  



Body butter med doft av cocos. Ni som inte har provat body butter från Body shop så prova, ni kommer inte att bli besvikna..



  



Ansiktsmask för vanlig till torr hud. Perfekt i vintertid.

Dessutom luktar den helt underbar.





Nu ska jag tvinga på Micke en ansiktsmask och en fotmask sedan ska vi tända en kamin och lägga oss i soffan och titta på "The neew moon" 




  



  Vill även ge Dagens ros till Majsan. Bara för att du är du och för att du är så omtänksam.   


  

Haha.. Jag älskar den här bilden. Jag och Majsan som 18åringar och ute på dyngrakan.


Vi hade den grymt kul..ALLTID!

Av Mikaela Billström - 11 januari 2010 23:09

Idag har jag varit ledig, väldigt skönt med sovmorgon men eftersom jag har en våldskåt hund här hemma som känner av alla löptikar utomhus så såg han till att jag fick kliva upp tidigt..

Jag hoppas att det dröjer länge innan Chanel har sitt första löp men med min vanliga tur så lär det ju inträffa redan när hon är sju månader typ. 


Sara kom bort till mig på förmiddagen sedan åkte vi in till Micke och åt lunch på BigBoy sedan åkte vi upp till skolan för att hämta lite papper. Funderar på att läsa Människan i behov av stöd och psykiatri medans jag jobbar. Det är ju bra att ha lite fler kurser och utöka min Uska kompetens. Efter vi hade varit på skolan åkte jag och Sara hem till mig för att titta på Top model finalen.


Runt 1800 åkte jag in till stan för att hämta upp gubben på jobbet sedan åkte vi ut till Birsta och shopade lite. Jag köpte lite smått och gott på The body shop -


  



En härlig fotmask med pepparmint lukt. Super fräscht och super skönt!



  



Ett body butter med cocos lukt. Återfuktar huden perfekt nu under vintern.



  



En ansiktsmask för vanlig- till fet hud. Den rengör på djupet och blir dessutom jätte varm när man använder den. Den luktar även helt underbart.



Nu ska jag ta en dusch sedan ska jag tvinga på Micke en ansiktsmask och en fotmask sedan ska i lägga oss på soffan, tända kaminen och titta på "The neew moon" .



  






  Vill bara ge veckans ros till dig, Maijsan. Bara för att du bryr dig så mycket om din omgivning och dina vänner. Du är en utav dem jag litar på mest och en av mina bästa vänner. Även fast jag är kass på att höra av mig ibland..


     


Haha jag och Majsan som glada 18åringar på fyllan.

Så sjukt roligt hade vi..ALLTID!



...

Av Mikaela Billström - 11 januari 2010 16:40

Just idag så tycker jag inte om mitt liv, inte alls.


Jag har ont i magen och tusen olika funderingar och tankar som florerar runt i mitt huvud.


Ska man alltid lita på sina instinkter?Och hur var det med den berömda kvinnliga intutionen? Visst ska man alltid följa den?

Av Mikaela Billström - 11 januari 2010 03:16

Ligger på soffan med en väldig värk i magen. Jag försöker hålla mg borta ifrån värktabletter så jag har tagit fram min älskling, dvs min värmedyna. Det är så skönt att ha något het på magen som tar bort det mesta utav värken. Förut stod jag alltid i duschen men skollhet vatten på magen vid t.ex mens värk eller liknande men för ca två år sedan började jag med en värmedyna som jag köpte på elgiganten och en är helt underbar. Istället för att äta smärtstillande och annat skit så kan man istället ta fram den, det är mycket bättre för kroppen också. Ett tips till er tjejer som t.ex lider utav kraftig mensvärk - PRÖVA! jag lovar att ni inte kommer bli besvikna. Dessutom är dom inte nå dyr heller. Kostar mellan 300-500kr.

  


Min älskling.



Ska kolla på tvn nu och försöka sova lite. Klockan är ju halv fyra så det är kanske p tiden.




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards