Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Mikaela Billström - 21 januari 2010 19:15

          





Jag tycker synd om dessa tjejer.. Dom ser så tom ut i blicken..

Av Mikaela Billström - 21 januari 2010 17:41


Igår vart jag livrädd. Min chef Maria ringde och sa att dom hade ringt ifrån löne och sagt att det saknades ett ämne för att jag ska få min Uska lön. Jag vart helt iskall, aldrig i livet att jag tänker läsa om ett ämne som jag vet att jag har. Dom sa att jag saknade behörighet i Data men jag gjorde den på gymnasiet så jag vet att det är avklarat. Igår när jag kom hem från jobbet satt jag mig i telefonen och försökte få tag på någon som kan kolla upp i någon arkiv sedan jag gick på gymnasiet. Det tog ungefär 1,5 timme för att få tag på rätt människa.

Jag hade, precis som jag trodde behörighet i datakunskap. Tjii fick ni..

Antar att det hade blivet ett fel någonstans så dom bad om ursäkt och allt var avklarat.


Idag har jag varit ledig. Sara kom hit en sväng och sedan kom Emelie. Jag fixade en hårförlängning på henne som blev väldigt bra. Sedan satt vi bara och snackade skit och åt bullar.. 



  


Funderar på att ta tag i mitt hår och fixa det lite nu. Jag har inte orkat gjort nått med det på ett bra tag  nu. Har det bara i en knut på huvudet, inte speciellt fab..


Nu ska jag ringa till hjärtat och fråga om han vill följa med och handla när han har slutat att jobba. Det är så jävla tråkigt att handla själv, i hate it.. Ibland brukar jag ringa till mamma och dejta med henne på ica bara för att inte behöva handla själv.



uppdaterar mer senare.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards