Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Mikaela Billström - 4 januari 2010 19:30

Idag skulle jag ha fått slutat kl tolv men som vanligt så frågar dem "kan du jobba till klockan fyra?"Så vad göra, känns sniket att säga Nej. Jag hade ingenting in planerat heller.

Hade mina skinstövlar idag när jag jobbade och det dödade mig nästan, jag var så kall om fötterna så min känsel var helt borta. Men jag gissar att jag har bara mig själv att skylla, jag måste köpa ett par riktiga skor som jag kan ha när jag jobbar.


Vart inget inlägg igår för att jag mådde riktigt dåligt. Jag vaknade runt klockan åtta på morgonen och kände en konstig värk i magen.Jag tänkte att det ev kunde vara mensen som är en vcka för tidigt men slog snabbt bort dom tankarna. Dels för att värken inte var mens värk och dels för att jag har aldrig varit tidig i min mensperiod. Jag satt mig i fosterställning på toaletten och känner mig kallsvettig och yr. Jag ramlade sedan av toan ner på badrums golvet där jag slocknade. Vaknade upp efter kanske en halvtimme och kröp in till sovrummet där jag somnade igen. Efter det mådde jag dåligt hela dagen, hade inte magsmärtorna kvar men kände bara ett stort obehag liksom. Idag känns det mycket bättre, jag var orolig att det skulle hålla i sig och att jag inte skulle kunna gå på jobbet.



Imorgon funderar jag på att åka in till Birsta och köpa en födelsedags present till Micke som fyller 28år på lördag. Måste passa på när jag är ledig.


Nu ska jag göra i ordning en god sallad och steka lite kött. Ikväll börjar paradise hotel igen, Yippie.. Är även dubbel avsnitt, kan inte bli så mycket bättre alltså.



tjingelingen.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards