Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Mikaela Billström - 22 januari 2010 19:31

Kom igen Sverige, Det är leva eller dö nu. Dom ligger under med ett mål så nu handlar allt om fokus.


 





Efter handbollen ska vi laga en god middag och kolla på Lets dance. Sedan blir det soffläge hela kvällen. Det är vi faktiskt värda efter en vecka med arbete. Vi ska även unna oss maräng swisch. . Och några Munkar.  

Av Mikaela Billström - 22 januari 2010 19:27


Går lätt till Joel Kinnaman..Ingen har väl missat han som Frank Wagner i Falk filmerna?



 


 




   Bad, Bad, Bad.

Av Mikaela Billström - 22 januari 2010 14:48


* Hur lång är du? - 1,76 cm.

* Vad vill du blir när du blir stor? - vet inte riktigt, men jag säger fot terapute

* Har du långt hår? -Yes men.

* Vilken hårfärg har du?- Askblond

* Sminkar du dig? - För det mesta, alltid när jag ska gå ut och nästan aldrig när jag bara är hemma.

* Har du haft sex den senaste månaden?- Öhm, JA!Annars är det väl något som är fel.

* Vilken färg har dina underkläder?- Svart

* När kysste du nån senast?- Micke. Vi kysstes innan jag åkte från hans jobb.

*Bor dina föräldrar ihop?- Japp.

*Vem är bäst, mamma eller pappa?- Dem är bra på olika saker. Det går inte att välja en.

* hur många syskon har du?- två. En lillasyster och en storebror.

* Vad sa du senst till din mamma? -"Vi hörs sedan. Bye bye"

* Hur många ställen har du bott på?- Hemma hos mamma och pappa, Nolby, Skedlo, Storgatan, bommen och här hemma.. så det blir fem ställen om jag räknar rätt.

* Vem i din familj stör du dig mest på?- Ingen..

*När hittade du senast på någonting med din familj?- Vi hittar ganska ofta på saker.Det beror ju på hur man definiera " Hitta på "

*När var du senast med någon kompis? Igår. Med Ämelie.

*Hos vilken kompis sov du senast hos? - Oj, det var länge sedan..Har faktiskt ingen aning.

*Har du kysst en kompis?- Japp-..Haha, kom och tänka på mina och Tinas gamla fyllebilder..Fjortis tiden nr 1.

*Har du varit tillsammans med någon som du nu är kompis med? Nix.

* Vem har du varit kompis med längst i ditt liv? Ämelie. Känns bra att umgos med henne igen.

*Vem känner dig bäst? Micke, utan tvekan. Även mamma känner mig sjukt bra.

* Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar?Nej, då är man väl inte kompisar?

* Skriker du åt människor i din omgivning? - Aldrig. Jag höjer aldrig ens rösten.

* Vilken klädstill har du?-Vanlig. Ibalnd classy och ibland lite ledigt.

* Är du alltid dig själv? - Jag tro att alla människor spelar en roll ibland. Jag menar, jag är inte likadan hemma som jag är hos vårdtagarna tillexempel. Är jag hemma hos farmor beter jag mig annorlunda än vad jag gör när jag är ute på krogen.Förstår ni vart jag vill komma? men jag är ju alltid mig själv så gott det går.

* Har du någon problem med att vissa dig i bikini?- Nej

*Har du någon piercing eller tatuering?- Ingen piercing kvar men dess värre går det ju inte att sudda ut tatueringarna. Vill ta bort dom jag har på armen men dom får jag nog snällt leva med.

* När var du på semester senast? I somras. Börjar bli dax för en..

* Vem såg dig naken senast? - Min Älskling.

* Hur ofta duschar du? - Varje dag, of course..

* Vilket tid lägger du dig på kvällen?- Rätt sent. Typ 02:00 varje kväll. Men jag och Micke sover nästan alltid en timme på eftermiddagen.

* Vill du skaffa barn? - Vi ska skaffa barn. När tiden är inne :)

* Har du några nyårslöften? - Nej.

* Är du kär? - Jag är kär i världens bästa..
















"Du som har skickat kommentar till mig om hårförlängningen som heter Jessica måste jag vara ful och fråga vilken Jessica det är, jag har tre Jessica att välja mellan så det är svårt att gissa rätt :)"

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards