Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Mikaela Billström - 17 januari 2010 23:52

Tjejerna har precis åkt hem och jag sitter i soffan och slöar och tittar på "i en annan del av Köping" på webtvn. Jag älskar dem som är med i den serien, jag vill bara krama om dem..

Jag, Emelie och Carro gick på Ica och köpte hem en massa gott förut sedan var det meningen att vi skulle se på en film men det vart bara en massa skit snack. Emelie ville se Nathalies film så det gjorde vi iallafall.


    


Jag fick inte lägga upp några bilder men jag gör det ändå eftersom att ni är så himla snygga.   


Vi funderar på att gå på lördag om jag är ledig då. Måste passa på innan Emelie åker tillbaka till Canada.



I morgon ska jag jobba men jag slutar klockan tre så det är helt okej..



Snacka om bloggtorka..Jag lägger ner det här för idag så hörs vi mer imorgon..




Sleepweel. /M

Av Mikaela Billström - 17 januari 2010 14:06

Förlåt för dålig uppdatering men har haft fullt upp med jobb och annat.


Igår var iallafall jag och Micke och såg filmen Avatar. Den var jävligt bra faktiskt, brukar inte tycka om sådana slags filmer men denna var grymt bra gjord och hade en otroligt bra handling.


  



Måste fixa lite saker här hemma innan Emelie och Carro kommer för en girliiekväll.


Men jag uppdaterar sedan igen.



hasta luego M

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards