Alla inlägg den 7 april 2010

Av Mikaela Billström - 7 april 2010 12:26

Tjingeling!


Kom precis hem ifrån jobbet. Ska göra mig iordning för att åka in till stan för att luncha med Älsklingen. Sara ha kommit förbi och sitter just nu på golvet och spelar plastation, hon pratar med sig själv hela tiden och frågar en massa frågor om spelat som om jag visste hur det funkar, jag är sämst på tvspel men hon är tydligen sämre   


Min idiot till hund har pinkat inne flera nätter i rad nu, vet inte vad som har tagit åt honom. Idag fick han sig en rejäl utskällning så jag hoppas att han tog till sig det och slutar upp med dom här dumheterna..Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till för det funkar inte att ha en hund som inte är rumsren.. Jag hoppas på att han känner att Chanel snart är könsmogen och att det är därför han kissar inne..


NU ska jag fräscha till mig sedan ska jag kasta mig in i saaben och åka till stan.


Byebye


   (Bilen är lånad från mitt semesteralbum 09 ifall nu undrar)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards