Alla inlägg den 27 april 2010

Av Mikaela Billström - 27 april 2010 21:24


  




Har just nu kollat runt lite på nätet efter Laila Bagges kollektion. Hon gör ju lite mer rockiga smycken som jag gillar. . 



Ska beställa någon fint ifrån Frozza.se nu. Blir nog ett halsband eller ett par örhängen..



    

Av Mikaela Billström - 27 april 2010 20:23


Den snygga svenska hollywoodstjärnan Malin Åkerman har nu lanserat bilder för Sisters nya kollektion. Bilderna är glödheta, hon ser ut som en bättre kopia utav Heidi klump.


Hon bär upp kläderna så sjukt bra och jag vill ha varje plagg.




Malin Åkerman är superhet och hon känns så himla rätt!



  




Av Mikaela Billström - 27 april 2010 19:40

Idag när jag kom hem på lunchen så tittade jag bara av en ren händelse i akvariumet och jag såg att Silverbjälke låg på botten. Jag rörde om lite i vattnet och då simmade han lite. Men nu när MIcke kom hem bad jag han titta till Silverbjälke för jag kände på mig att något var fel och det var det ju så klart. Han hade dött. NU ligger han på botten i akvariumet..

Jag och min naiva hjärna trodde att om fiskar är döda så flyter dom upp till ytan men så behöver det bevisligen inte vara. Micke sa att han skulle ta hand om han och spola ner han i toan men jag kände en sån avsmak att bara kasta ner han i toaletten så vi beslöt oss om att ta med han på kvällspromenaden sedan och gräva ner han på någon fint ställe,.


Jag vet, jag är en tönt. Det är bara en kampfisk. Men jag tycker det är sorgligt, Jag är just nu inne i en period då jag tycker att allting är sorgligt och jag grinar lite nu och då.


Jag har iallafall varit på affären tillsammans med mamma och shopat lite. Har precis gjort i ordning en sallad som vi ska äta när Micke kommer hem.


Imorgon fyller Majsan lilltjej ett år. Hon ringde förut och fråga om vi skulle komma på kalas imorgon och det ska vi troligen och Micke hinner. Fatta, ett år?Det var ju fan nyss hon ploppa ut?!..


Helt sjukt!




R.I.P Silverbjälke




  


Lilla Lykke..Bara några ynka dagar gammal ..  

Av Mikaela Billström - 27 april 2010 12:36



Bilden säger mer än tusen ord..



 




Mq har lyckats denna gång. Nicklas Whalgren kan slänga sig i väggen..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards