Alla inlägg den 15 april 2010

Av Mikaela Billström - 15 april 2010 22:04

 



Dom här fina blommorna fick jag när Micke kom hem från jobbet.

Han hade köpt hem en massa gott så nu har vi precis ätit potatisgratäng med fläslfilé. Sedan ska vi synda med lite blåbärs paj. och jag som skulle dra ner med allt slisk för att få bort mitt enorma godis sug men det är svårt, jävligt svårt..Får satsa på fler powerwalks istället.


Nu ska jag titta på Bella&Tyras show.. Har ni kollat på det någongång?ganska bra faktiskt, om man bortser ifrån Blondinbellas väldigt jobbiga röst.



Ha en underbar torsdags kväll.


xox M

Av Mikaela Billström - 15 april 2010 21:42

Tjingeling!


Idag har jag jobbat, var en rätt tung dag då en vårdtagare som vi har haft i fera, flera år gick bort. Det var en väntad bortgång men det är ändå sorgligt och tragiskt..Jag erbjöd mig att åka och göra i ordning henne, tvätta och byta kläder och ta hand om hennes särbo som var där men det blev inte så.. Var några andra som ville åka så jag fick snällt hoppa av det ..

Man ska ju vara proffsig och inte ta med sig jobbet hem, men den som kan stänga av allt bara för att klockan slår fem och det är dax att gå hem är inte mänsklig..


Var en jätte söt tjej som gav mig lite tips som läppförstorningen. Det blir nog restylan som jag använder, har hört att det ska vara bäst. Är lite rädd att jag ska se ut som Kissie när jag är färdig men jag tror inte det blir en sådan stor skillnad av bara en förstorning. Ska man få t.ex Rosings läppar så är det betydligt mycket mer än en spruta man tar.


Skräckexempel-


 


Paris Hilton. det ser nästan ut som att hon har två köttslamsor till läppar..Inte alls atraktivt..




Synd att en annars så vacker kvinna har förstört sin mun så här..




   


Min favorit sedan cluless, Brittany Murfhy. Hon var en av världens vackraste kvinna ända tills hon råkade somna under behandligen och fick 23 sprutor för mycket..




Det största skräckememplet och världens fulaste läppar går till... inte helt oväntat, Kissie såklart!!


 


Jag hoppas verkligen att hon har retuscherat den här bilden för hennes egen skull..

Ursäkta mitt språk men det ser ut som ett babianarsel..



Tack alla ni som har skickat sms och kommentarer om min mamma.

Hon är mycket bättre nu men vi ska till Umeå på Tisdag för operation. Hon är sjukskriven tills dess men hon är uppe på fötterna om värken inte sätter i gång. Men det kommer bli bra, det vet jag.





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards