Alla inlägg den 12 april 2010

Av Mikaela Billström - 12 april 2010 15:48


Fick köra in mamma på akuten i morse. Har suttit där hela dagen och har nu åkt hem för att gå ut med hundarna men ska strax tillbaka igen..Fan, det här måste gå bra..


 


mamma och Annie på Annies 19årsdag.. 

Av Mikaela Billström - 12 april 2010 15:40


Hur vet du om en kille älskar dig :


1. Han säger att du är vacker istället för sexig

2. Han vill visa alla att ni är tillsammans

3. Han påminner dig dagligen om hur lyckligt lottat han är som är tillsammans med dig.

4. sms:ar dig och säger " jag saknar dig"

5. Han tar sig tid och gör romantiska saker med dig

6. Han håller sig vaken för att få se dig sova

7. Han ger dig alltid en puss/kram innan han lämnar dig

8. Han håller dig i handen när ni träffar hans vänner

9. Han ber dig alltid att köra försiktigt när du ska åka iväg

10.Han smeker dig i håret



  

Av Mikaela Billström - 12 april 2010 01:08


Godkväll!


Idag har jag jobbat hela dagen, kom hem  sent på eftermiddagen och slocknade i soffan samma sekund som jag la mig ner. Har jobbat hela veckan nu så det har tagit ut sin rätt känner jag. I morgon är jag ledig, fattar ni vad skönt?Ni som också är ledig imorgon får gärna höra av sig till mig om ni vill hänga lite   


Idag när jag skulle åka in på lunch så såg jag att det var en gammal man som låg på backen utanför spelaffären medvetslös. Det var typ bara hans fru där och ingen annan hade stannat. Jag och tjejen jag jobbade med stannade ilen och sprang dit. Jag tänkte göra hrl men det var tydligen redan gjort, efter ett tag kom ambulansen och hämtade honom. Jag fick en sådan adrenalin kick och började tänka " Gör jag det här fel så kommer han att dö" och " Det här klarar du aldrig"..Det är konstigt hur man beter sig i stress,,


Nu sitter vi och ser på fritt vildt. Jag och Micke har en nitch på norska skräckfilmer   Men dom är faktiskt bra, testa själv!


  




Alla ni som har skickat sms till mig nu dom senaste dagarna och inte fått något svar beror det på att jag inte ha kunnat fylla på telefonen. Ring istället   





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards