Alla inlägg den 29 april 2010

Av Mikaela Billström - 29 april 2010 17:28

Eftersom jag är dömd med otur sedan födseln så har jag nu ännu en gång en kvist med försäkringsbolaget Trygg Hansa. För lite mer än ett år sedan fick jag ut ersättning för mitt är på bröstet efter operationen jag gjorde i slutet på 2008. Jag fick ut 4,400 kr i ersättning, kändes mer som ett hån men jag sa att det var ingen mening att protestera då beslutet redan var taget, jag fick snällt nöja mig med pengarna som knappt räckte till en sväng på ica..Ok, inte riktigt men nästan ialf.


För ett år sedan fick jag ju vårat badrums skåp i huvudet, kommer ni ihåg det?Jag hade ju sår i hela ansiktet efter det. Idag fick jag ialf ett brev ifrån Trygg hansa om min ersättning.. Dom hade denna gång klämt till med, hör och häpna, 8.900kr..Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..


När jag visade mitt ärr på bröstet sa min handledare att det är när man får ärr i ansiktet eller på händerna som man får mer pengar. Jag trodde ju såklart att det här var ett sånt fall, jag har tre synliga ärr i ansiktet och borde därefter få en rejäl summa eftersom jag har en sån pass bra försäkring, men icke..


Ne, Jag blir bara så less.. 


Jag har ialf varit på stan med Annie idag, passade även på att ta en lunch med Älsklingen på Bigboy.Köpte lite ansikts produkter på stan och lite annat.


Nu ska jag åka upp med min kåta hund till min svärfar. Han luktar och försöker få Chanel på rygg så fort han får chansen, Men icke, här blir inga barn gjorda..


Puss   M 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards