Alla inlägg den 28 april 2010

Av Mikaela Billström - 28 april 2010 20:14

Jag har förut haft rätt slitet hår efter alla blonderingar. Har även varit brunhårig ca tre gånger och att få det blont efter det är en riktig svintokur. Men nu har jag börjat få lite bättre kvalié och det är väldigt skönt, Äntligen får man lite tillbaka efter alla inpackningar och dylikt som man har köpt igenom åren. Jag har kört med inpackningar ifrån kerastas och det kan jag riktigt rekommendera för er som har blonderat hår. Blonderat hår är i flesta fall  uttorkat och behöver mycket mer produkter för att håret ska få mer liv.



  


Dom här produkterna ifrån PHC tycker jag är prisvärt och väldigt bra. Finns b.la på Kicks och Åhlens.



Jag har några tips till er för att få till det perfekta hårsvallet inför sommaren


* Borsta ALDRIG håret när det är blött.

* Rengör dina borstar ofta. Det kan fastna fett  och smuts som senare fastnar i ditt hår..Inte alls så fräscht med andra ord..

*Sov med flätat hår. Speciellt du som har förlängningar. Du undviker tovor och därmed behöver du inte borsta håret lika ofta.

* Undvik hårfönen. Låt håret självtorka men måste ni blåsa så använd en bra produkt för värme.

* Fråga en frisör om vilken inpackning som är rätt för dig. Att använda en bra inpackning kan göra underverk för ditt hår.



  



Här är mina tips och dom hår regler som jag lever efter..

Av Mikaela Billström - 28 april 2010 20:05



Här har ni vinnaren utav Anna Ankas assistent, det blev blondinen Linnea Ahle..


Nu när jag ofrivilligt fick reda på det kan jag lika gärna dela med mig den nyheten till er också..Om det nu är någon som bryr sig överhuvudtaget, men det är tveksamt..  


  


Congrats, Puff daddy lover..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards