Alla inlägg den 8 april 2010

Av Mikaela Billström - 8 april 2010 22:37



Har ni sett Sveriges värsta bilförare?om ni har gjort det så har ni förmodligen inte missat Jonne. Alltså, vad är det för fel på karln?Jag kan knappt titta på honom utan att skämmas, Han måste ju tro att han är lustig på något sätt?!


Jävla fåntratt..


Av Mikaela Billström - 8 april 2010 19:07


Min rygg värker, gjorde ett idiotiskt försök till lyft idag på jobbet..Det är lätt att vara efterklok, Jessica var här på eftermiddagen och fixade håret med extension, hon satt i 50cm men vi klippte det lite iallafall då det blev väldigt långt.


Fick reda på en grymt rolig sak igår också. Har hört lite skvaller om en brud som har kallat mig för b.la slampa. Finns det något bättre när en tjej som snackar skit om än utan anledning åker på en rejäl törn?I dont think so..

Föresten, hur kan man bli kallad för slampa när man är gift och har varit med en och samma kille i tre år?Sure, jag kanske beter mig som en slampa hemma men det är ju någonting mellan mig och Micke  . Inte i mellan en flerbarns mamma som verkar så himla olycklig så hon måste snacka skit om andra för att må bättre själv..


Nu ska jag grilla kött och göra i ordning en sallad..



pusspuss   




  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards