Alla inlägg den 24 april 2010

Av Mikaela Billström - 24 april 2010 18:56

Hejhej!


Idag har jag jobbat halvdag, ,Var så himla trött så jag knappt har sovit någon i natt så jag tog en liten powernap när jag kom hem. Micke kom hem ifrån jobbet vid fyra och då gjorde vi i ordning sallad och titta lite på melrose place, Sedan tog vi en power walk hem till mamma och pappa på Skottsund. Det är jätte fint väder ute så det var väldigt skönt med en promenad.


Micke ville att vi skulle gå ut och äta ikväll men jag är inte riktigt i form. Vet inte riktigt varför men det känns bara lite tungt nu, Är säkert pms:et som spökar..



  


Istället blir det nog en god middag hemma framför tvn..


Imorgon har vi våran första fotbollsträning för säsongen  




 


  



Av Mikaela Billström - 24 april 2010 18:47

  


Läste precis på Aftonbladet att Madde nu har lämnat Jonas. Jag tycker hon gjorde rätt val, hur ska hon kunna gifta sig med honom om inte tilliten finns? Hon måste nog må väldigt dåligt just nu, hörde att hon åkte till NY precis innan allt gick ut i media. Gud, vad jobbigt, inte nog med att man ska lämna sin pojkvän utan man ska också bli utlämnad i media.


Även fast jag inte är någon big fan av Jonas så kan jag ändå inte låta bli att tycka lite synd om honom, Madde får sympati ifrån ett helt land medans han blir kastad åt vargarna, På sätt och vis förtjänar han det men det måste vara väldigt jobbigt för honom också..





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards