Alla inlägg den 5 september 2010

Av Mikaela Billström - 5 september 2010 17:38

Vaknade klockan två idag, skakig och uttorkad. Jag tar en dusch och lägger mig sedan i soffan för att se repriserna utav Fångarna på fortet. Vid fyra åkte jag och Micke till Bommen för att bjuda födelsedagsbarnet Sara på en middag på Citrone. Efter det gick vi över till ica bommen för att handla, när jag står vid kassan och svettas och tror att det inte kan bli värre så får jag plötsligt syn på Mattiaz (Ni vet Ullared-gayen). Jag trodde att jag inbillade mig men när han kom närmare så såg jag att det var han. Herregud, vilken kille.. Jag tror hela affären just nu vet vad han ska äta till middag. Snacka om att tigga uppmärksamhet.


  



Gårdagen var fin men jag råkade ta in lite för mycket under västen, jag är fan orutinerad när det gäller att dricka, inte alls som för. Annies mobil blev stulen inne på memento så när det stängde hade hon typ en valkampanj utanför krogen där hon gick omkring och skrek "Rösta på Sverigedemokraterna". Som om det skulle ge henne mobilen tillbaka..;)



Alltså, jag måste lägga ner mig i soffan nu. Jag skakar, bigtime.


Puss M




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards