Alla inlägg den 14 september 2010

Av Mikaela Billström - 14 september 2010 18:09


Såg precis att Charls var svullen på ena sida utav käkbenet. Jag kände och klämde lite och det var som en liten svullnad så jag måste in till veterinären imorgon och kolla upp det. Så himla typiskt, det får inte vara nått allvarligt.. Mammas lilla älskling   



  



Micke har varit hos tandläkaren idag igen, han är lite bedövad fortfarande så jag hoppas att han får i sig lite mat. Ska fixa lite tacos nu sedan blir det Idol :)Gud vad jag längtar tills Fredagsfinalerna där igång och vi ska till Stockholm och titta. Har blivet lite av en tradition nu    

Av Mikaela Billström - 14 september 2010 18:04


Ja, jag har svårt att hitta ett par höstskor. Har surfat runt lite och har kommit fram till att det nog blir ett par boots. Jag har aldrig varit ett fan av just boots men i år känns det faktiskt rätt.


Hittade dessa skor som jag tyckte om som jag nog kommer att köpa



  



Här är också en massa härliga skor att ha i höst. Måste åka in nått i veckan och testa hur dom är på.


  


(Alla skor på bilderna är ifrån Dinsko)

Av Mikaela Billström - 14 september 2010 15:19

Hejhej!


Majsan har precis varit här och vi har suttit och snackat en massa skit och bollade lite idéer.

Vi skulle egentligen in till Maria och Jörgen och fika och fira Jörgen i efterskott men tror det får vänta tills imorgon.. Har lite små ont i magen så jag tror nog att fröken röd är på ingång och om det är så så kommer jag ligga helt död i soffan inom 45 minuter..



Jag börjar få lite ångest över vilka jag ska rösta på. Alla, och då menar jag verkligen alla säger olika. "Rösta på sossarna för din trygghet", "Rösta på Sverigedemokraterna för ett svenskt samhälle" eller "Rösta för moderaterna för att sänka skatterna". Jag blir förvirrad. Det som är viktigt för mig är att jag ska kunna känna mig trygg, om jag blir arbetslös så ska min a-kassa fungera utan en massa krångel t.ex Jag tycker det är bra att skatten blir lägre men samtidigt inte till vilket pris som helst. Ja, det är svårt.. Funderade ett tag på att strunta i att rösta men det känns lite fel det med.. Vilket dilemma..


Nu ska jag titta lite på beverly hills sedan blir det en promenad till affären.




  


Majsan hemma i mitt kök för ca ett år sedan..


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards