Alla inlägg den 26 september 2010

Av Mikaela Billström - 26 september 2010 20:30

Hejhej!


Jag har tappat lite i mitt bloggande.,Tyvärr, men ska skärpa till mig. Helgen har gått i hälsans tecken, faktiskt. Igår på förmiddagen åkte Micke jag och hundarna till Volmsta för att ta en skogspromenad. Vi var ute i några timmar och gick, super mysigt. Sedan åkte vi hem och åt middag och tittade på film. På kvällen åkte vi ut till Kenny som hade fest. Träffade en gammal killkompis som ville prata allvar med mig som han uttryckte det. Var roligt att prata lite och stryka ett sträck över allt gammalt groll.


Idag hade vi en lång sovmorgen sedan åkte vi upp till Mickes föräldrar för att ta en skogatur med hans mamma och plocka lite svamp.. Och gissa om vi hittade svamp?Helt sjukt. Vi plockade ungefär i 1,5 timme och hittade säkert 8-9 kg. Så nu har jag gjort ett försök med att rensa svampen och fyfan vilket arbete. Jag satt i över en timme nu men det försvann ingenting i påsen. Vi gjorde iallafall en svampstuvning till middag som blev supergod.



 Bjuder på lite bilder från idag och igår.



 

Odjuren vågar inte gå över bron..



Små älsklingarna



   


Jag i min fina regnjacka och Charls


     

Hundarna och Micke


 


Nellen ville vila lite


        


Anette, svampexperten  



 

Svamp i massor


  

Vägen till svampstället 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards