Alla inlägg den 12 september 2010

Av Mikaela Billström - 12 september 2010 20:20


Hej mina fina!


Igår hade vi en trevlig kväll hemma hos mamma och pappa där vi åt middag. Dock var jag sjukt trött efter jobbet men det gick bra ändå. Chanel tyckte mamma och pappas katter var fruktansvärda varelser så hon var tvungen att jaga ut dom. Det är fan tåga i henne med tanke på hur kaxig hon är och är tp 10cm i mankhöjd   Lillhjärtat..


Idag har jag jobbat igen och det har gått bra. Har varit lugnt hela helgen.. Sitter just nu och tittar på Ensam mamma söker och försöker få i mig lite cola. Jag mår små illa, inte så att jag måste gå och kräkas med det ligger liksom latent. Har bara haft det eftermiddagen/kvällen så det ger säkert med sig men det värsta jag vet är att må illa och jag ber till gud att jag slipper kräkas för det är verkligen inte min grej..Om det någonsin blir någons grej.


  



Micke står i köket och lagat middad. Sallad och fläskfilé. Min favorit. Hoppas att jag får ner någonting bara.


Goodkväll


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards