Alla inlägg den 13 september 2010

Av Mikaela Billström - 13 september 2010 21:36


I morse väckte Micke mig tidigt och sa att vi skulle åka på en utflykt. Vi gjorde oss i ordning och åkte med hundarna till Mickes föräldrar som skulle vara hundvakt. Jag frågade vart vi skulle men jag fick gissa vilket inte gick så bra. Jag fick ledtrådarna - Död, nått man har på sig, nått som jag har sett på reklam och en blondin. Jag hade ingen aning om vad han menade.. Vi kom fram till Östersund och gick på resturang och åt en god lunch och då berättade Micke vad vi skulle gå och köpa. Han hade kollat upp två olika butiker som säljer Laila Bagges smycken så vi gick smycka och tittade där och jag ville ha hela kollektionen men jag valde örhängerna som jag bloggade om för någon dag sedan och en döskalle ring. 



 


Döskalleörhängen 660:-

Rock by sweden


  

Döskalle ring 390:-

Rock by sweden


Så himla gulligt gjort av honom, att han observerar nått som jag har pratat om och sedan fixar en utflykt och låter mig gå in och välja vilka smycken jag vill ha.  



Träffade Jessica hemma hos mamma och pappa förut och vi ska åka upp till smycka i Skönsberg i veckan och titta om dom har den kollektionen där. Är fortfarande jätte sugen på det där halsbandet -



  




Nu ska jag titta på "Lite sällskap"med Filip och Fredrik - mina största idoler..Nästan iallafall   


Sleep tight




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards