Alla inlägg den 21 september 2010

SD

Av Mikaela Billström - 21 september 2010 22:24


Herregud, hela Facebook är som en stor debatt. Fattar inte varför det blir ett sånt liv. Jag pratade med en vän för någon kväll sedan och han berättade att det var flera stycken som hade tagit bort honom som vän pga av att han röstade på Sd. Vart fan är demokratin ?


Det är som om man har rätt att vräka ur sig vad som helst till dom som har röstat på sd, så som "Du är ju rasist" och "Du vill ha Sverige tillbaka till 50-talet, grattis". Alla har sin egen åsikt och det får man fan respektera. Jag tror det skulle bli himla livat om någon som röstade på sd skulle säga till en sosse att " Du röstar endast på sossarna för du är en bidragslyftare".


Det jag menar är bara att alla tycker olika och man röstar för vad som är bäst för sig själv, alla har ju olika livssituationer och det får man leva med.


Jag är inte för Sverigedemokraterna, inte alls. Men jag kan ärligt talat säga att en del punkter som dom har är vettiga så jag förstår att en del människor röstar på dom. Alla partier har jätte bra resonemang på en del punkter medans på andra punkter är det som att välja mellan pest eller kollera.


Nog om detta. 


Nu ska jag titta på en film och äta en massa godis. Jag och min älskade Linen ska ta en morgon promenad runt elljusspåret imorgon bitte. Jag känner mig sjukt hurtig när jag får promenera med henne   Sedan på eftermiddagen ska jag jobba på Uttern, var några månader sedan men det ska blir kul.


Trevlig kväll




Av Mikaela Billström - 21 september 2010 14:31


Jag skulle skjusa Micke till jobbet för några timmar sedan och då ser jag en hund kommer springande helt ensam utanför huset. Jag kunde såklart inte bara låta det vara utan jag sprang efter hunden. Världens snällaste hund, jag var sugen på att ta hem honom men jag tror inte våra monster här hemma skulle uppskatta det  .


Ringde polisen som inte hade tid att hämta upp honom och jag var tvungen att åka till Nacksta med Micke så mamma kom förbi och tog hand om honom medans jag åkte. När jag kom tillbaka berättade mamma att hunden var hämtad av hans rätta ägare..


Jag vill verkligen inte hänga ut någon men jag blir så grymt ledsen och arg. En del människor borde verkligen inte få ha djur..




  



Har precis ringt och skicka väg ett cv på ett nytt jobb. Två faktiskt. Håller ni tummarna för mig nu ;)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards