Alla inlägg den 10 september 2010

Av Mikaela Billström - 10 september 2010 20:17


Vad heter dessa tröjor och vart köper man dom?Nu är det inte exakt en sån tröja som är på bilden men en liknande.. Jag vill så gärna ha en sån tröja nu i höst och mysa i men jag kan fan inte hitta den någonstans..Dom är så himla söta   


Så hjälp mig..Snälla, släng in en kommentar!!


  

Av Mikaela Billström - 10 september 2010 18:49


You say it best
When you say
Nothing at all..



      

Av Mikaela Billström - 10 september 2010 16:03


Kungarna av Tylösand.. Ja, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag är en riktig sucker när det gäller dokusåpor men den här serien går lite över gränsen..


En kille spyr och pissar ner poolen(Som dom andra badar i), en kille får två tjejer på rygg under samma kväll-och allt filmas såklart, en av tjejerna har så mycket löshår så hon kan casta till filmen Lejonkungen, en annan blondie springer omkring och skryter om sitt Dj jobb medans hon sätter på sig konstiga hattar och en annan snubbe springer omkring och slickar på gamla damer medans han juckar .. Alltså, det är helt sjukt men jag vet inte om det är helt sjukt i en positiv bemärkelse eller om det just får stanna vid att det är helt sjukt..


Jag kanske har blivet lite för gammal.. Men jag kommer garanterat att titta på nästa avsnitt, jag måste bara se hur detta kommer att sluta..




  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards