Alla inlägg den 20 september 2010

Av Mikaela Billström - 20 september 2010 21:56

Sminktips!



Om ni vill ha en bra foundation så testa Make up stores foundation Liquid. Den täcker det mesta och blir inte glansig som en del foundation lätt blir. Jag har blandad- till fet hy så jag lägger ett lätt lager löspuder över så att T-zonerna inte blir glansiga. Fondationet har en förmåga att se väldigt naturligt ut vilket ger en naturlig look, inte överspacklad alls.



   Pris: 245 kronor





En annan bra produkt som jag gärna vill tipsa er om är Neutrogena´s ansiktsprodukter. Jag

använder mig utav deras ansiktsvatten och deras ansiktskräm. En super bra serie som dessutom är super billig. Finns att köpa på apoteket och vissa matvarubutiker.




  

Av Mikaela Billström - 20 september 2010 19:17


Herregud, vilken seg dag. Har inte gjort någonting alls förutom en sväng i elljusspåret i Njurunda. Gick den långa slingan som tar ca 45 minuter att gå. Lilla Nellen orkade dock inte gå hela spåret så fick bära henne den sista km. Hon har nog lite träningsvärk sedan vi var ute och gick i en och en halv timme i Lördags.


Har precis varit på ica och köpt hem lite kvällsfika. Det är ju Biggest looser ikväll och det måste nog vara ett av dom bättre programmen som har gjorts, förutom idol då. Jag sitter och gråter varje gång det är utslagning för jag hejar på alla deltagare vilken ställer till ett stort dilema. .


Ne, bättre än så här blir inte detta inlägg..




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards