Alla inlägg den 27 september 2010

Av Mikaela Billström - 27 september 2010 21:19

Hej mina fina!



Linda Varg, vilken tuff och härligt fulsnygg tjej. Med sina tatuerade armar, sitt röda hår och "Jag-Skiter-I-Vad-jag-har-på-mig" stil så är hon superrätt.  Jag hoppas att hon tar sin vidare ikväll.. Jag ser fram emot en höst med Linda Varg.


  



Jag hade ett missat samtal ifrån veterinären imorse. Dom undrade vart vi var någonstans?Jag ringde upp och frågade vänligt vad dom menade med det, vi hade ju tid på Onsdag. Varje gång man får en tid så får man ett "tidkort" som veterinären skriver upp tid och datum och på min lapp står det tydligt den 29 september. Vi fick iallafall en ny tid på Torsdag så det var ju ingen skada sked, Matilda våran fina veterinär hade några akutfall så det spelade ingen roll..


  


Imorse när jag vaknade hade jag en riktigt taskig hud dag. Jag såg förjävlig ut och med några desperata försök att försöka täcka över förödelsen så blev det ju enbart värre. 

Det är lite bättre nu men långt ifrån bra. Ska göra en ansiktsmask nu och skrubba huden ordentligt. Jag kan inte se ut så här en dag till.. Ursch.


Godkväll

Av Mikaela Billström - 27 september 2010 15:03

Passar på att skriva några rader ifrån jobbet. Idag är det Måndag och allt känns bra, det är jätte fint väder ute. Hemma renoverar jag, igen. Rummet som inte används ska få en rejäl ansiktslyftning. Har lagt ett skit snyggt golv och målat en fondvägg. Lägger upp bilder när det är klart.


Majsan fyller ju år idag också. Synd att jag jobbar bara.. Ska ringa henne sedan och kolla om jag kan komma någon annan dag i veckan istället.


Grattis iallafall gumman.:)




Ne, nu ska jag göra lite nytta.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards