Alla inlägg den 19 september 2010

Av Mikaela Billström - 19 september 2010 21:46


Varför är alla så himla förtegen om vilka man ska rösta på?Jag kan verkligen inte fatta det, jag har frågat väldigt många människor vad dom tänker rösta på och efter jag får svaret "Ne, det tänker jag inte tala om" så triggar det mig ännu mer. Jag blir rent ut sagt sjukt irreterad. Står inte vi svenskar för vad vi tycker?Om man nu tycker att ett parti har bra och sunda resonemang varför vill då inte personen i fråga stå för det?


Jag pratar då mest om 65+. Ingen, och då menar jag verkligen INGEN av åldersgruppen som jag har frågat har svarat på min fråga.  Dom tar näst intill illa upp och tycker säkert att jag är oförskämd som frågar. Varför är det så?Varför står man inte för vad man tycker?



Jag kan säga till alla er som läser min blogg att jag har röstat på moderaterna.Inget krux, bara ärlighet.


  

Av Mikaela Billström - 19 september 2010 11:48


Hejhej!


Har precis kommit hem ifrån jobbet, känner mig trött då ska lägga mig en stund och vila upp mig. Micke ska till härnösand så jag blir ensam hemma. Igår eftermiddag var jag Anette, Micke och hundarna på en lång skogspromenad.


Bjuder på lite bilder ifrån skogsturen så hörs vi lite senare istället.



 

Charls har hittat en likasinnig..




 

Regnbåge  

Micke och Anette


 

Micke på bryggan med hundarna



  

Jag och vovsingarna

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards