Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Bubblan

Av Mikaela Billström - 29 oktober 2012 23:07


Vilken underbar bubbla vi lever i nu. Mira börjar må bättre och vi är bara hemma och myser och tar dagarna som dom kommer. Många på BB sa till oss att-" åka hem och låsa dörren och landa, ni ska börja anpassa era liv efter denna lilla tjej och det kan ta tid och ni måste få leva i eran lilla bubbla", och dom hade helt rätt för det är en liten bubbla man lever i.

 

Nu har vi precis duschat alla tre och Mira har på sig sin nya pyjamas som hon har fått från farmor. I morgon ska vi fixa med en massa papper och sedan åka in till Birsta för att köpa ett babynest till Mira och ett par skor till mamma.

 

Sov så gott nu :)

 

 

 




              




...Tänk vilken vacker dotter vi har gjort älskling :)!!

 

 


       


   

 
 
Nelly

Nelly

30 oktober 2012 04:41

Vad härligt att allt börjar ljusna för lilltjejen :)och vad avundsjuk jag blir på er lilla bubbla :)

http://neeely.blogg.se

Mikaela Billström

30 oktober 2012 14:48

Kanske snart är bubbladax för er också Nelly ;)!!!

 
Cattis

Cattis

30 oktober 2012 17:12

Inte varit inne på ett tag, men kul att läsa att hon gått upp i vikt! Strunta i alla som har åsikter angående amning. Ibland räcker inte brösten till och det gör inget. De finns ersättning och det är väl bra det :) Se till och njuta nu av er lilla familj :)

Mina tuttar samarbetar t.ex inte vid kvällen så jag flaskmatar Nellie kvällstid, sedan delammar jag resten. Och inte är jag en sämre morsa för de, "än om det finns folk som säkert anser de" men tji åt dem! :)

http://www.ourdaughter.blogg.se

Mikaela Billström

30 oktober 2012 22:40

Tack för din kommentar :)!

Sämre mamma för att man ammar är ju bara idioti att kläcka ur sig., Man försöker ju så gott det går men räcker inte brösten till så gör dom ju inte det.

Gud vad vacker din lillfis är, var in på din blogg nu och tittade. Vem är hon lik?Hon har ett jätte fint namn också, låter väldigt milt och snällt :)! kram m

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards