Alla inlägg under december 2009

Av Mikaela Billström - 11 december 2009 21:46



Team Calle.



Eller..




Team Erik..



Kommer att bli grymt svårt att rösta i kväll. Vem tycker ni?
Av Mikaela Billström - 10 december 2009 23:36

Carro, jag hittade klippet :).."Hur kan du vara full på Jesus födelsedag? - För att du var full på min" Haha
Av Mikaela Billström - 10 december 2009 23:34

  

Av Mikaela Billström - 10 december 2009 23:26



Tjingeling!


Idag låg både jag och Micke och sov till klockan tre. Jag hade grymt ont i magen och Micke är hemma från jobbet för han är febrig. Klockan sju hämtade jag upp Carro i Bommen för att sedan åka ut till Kenny och Jessica och gå på Alovera party.

Vi fick dricka olika shotsar som smakade apa, men hade ett bra syfte. Vi fick även fotbad och en härlig fotlotion att smörja in oss i.


Imorgon ska jag på stan och kolla lite på julklappar. Vi ska även till Mickes föräldrar och forska lite i vad dom önskar sig i julklapp. Det är grymt svårt de där med julklappar, Vad ska man köpa egentligen? Jag vill så gärna hitta dom perfekta klapparna till familjen men det är så jävla svårt.. Som till Micke, Vad köper man till någon som redan har allt?Vill han ha nått så köper han ju det, det finns liksom inget som han önskar sig. Men någonting ska jag väl hitta.. I hope.



Av Mikaela Billström - 10 december 2009 00:53

  




Brunette eller blondin?


Jag tror hon passar bäst i brunt hår. Hon är för smart för att vara blondin ..

Av Mikaela Billström - 10 december 2009 00:47


Linen var här ikväll och hälsade på lilla mig. Hon fick mig på bättre humör men så fort hon hade gått så kom värken tillbaka.Vi har beställt hår till Carro också, och hör och häpna - Hon ska bli brunett. Tror hon kommer att bli vrål het i den hårfärgen som vi har valt till henne. 




Nu sitter jag och gubben i soffan och ska titta på Rovdyr, en norsk skräckfilm.

Vi har snöat in lite på norska skräckfilmer :).


Nu ska jag mysa ner mig i soffan, ta en iprem och äta lite godis.


Sleep tight.

Av Mikaela Billström - 9 december 2009 15:43

  







                                       Chanel myser med mig i sängen..  

Av Mikaela Billström - 9 december 2009 15:17


Värsta känslan?

När någon ljuger för än och man vet att personen gör det..


Bästa känslan?

Att vakna bredvid någon man älskar varje morgon.


Din första tanke när du vaknar?

Shit, vad jag är trött idag. Jag orkar inte kliva upp nu..


Vilken ringsignal har du på telefonen?

Rianna - Just dance. 


Har du varit kär?

JA, absolut.


Vad har du på väggarna i sitt sovrum?

Bilder på mig och Micke.


Vad har du under sängen?

damm, i guess..


Vad ser du på tvn?

dokusåpor, ju mer dramatik ju bättre.


Vad lyssnar du på?

Allt möjligt, typ radio?


Skriv nått smart?

Den som talar mest har ofta minst att tala om.


Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem skulle det vara?

Nathalies och Robbie Williams 


Vad stod det i ditt senaste mottagna sms?

du är den bästa som finns för mig.


Vad ville du bli när du blev stor?

Fotbollsproffs.


Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Jag vet faktiskt inte..


Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Har väldigt många så det är svårt att välja ett.


Vad skulle du vilja vara världsmästare i?'

Öhmm, för 10 år sedan skulle  jag säga i fotboll men nu skulle jag vilja vara världsmästare i att hjälpa andra människor.


Vilken kroppsdel skulle du vilja göra om?

Jag skulle vilja förstora min överläpp lite gran. Näsan skulle jag också vilja fixa men kommer dock aldrig att göra det - för stor operation för ett för litet "problem"-


Vad är du beroende utav?

Min familj


Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Micke och våra två chihuahuaor.







Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards