Alla inlägg den 1 september 2009

Av Mikaela Billström - 1 september 2009 01:51

Hejsvejs!


Imorse när jag slutade jobba åkte jag in till stan för att luncha med gubben på bigboy. Efter lunchen fick jag ett infall och åkte in till stan för att gå till butik annelie och shopa lite till vårat ny ronoverande sovrum. Jag vart helt salig därinne och märkte inte hur mycket jag plockade på mig fören jag stog i kassan och skulle betala. Vart fyra påsar, MEN fyra välbehövda påsar. Efter det åkte jag hem och städade bort alla färgburkar, penslar, tapeter, papper mm och började inreda. Det blev sjukt fint,. Vart toppen nöjd faktiskt. Kan verkligen rekomendera Butik Annelie (eller om det heter Annelies Butik?)Som ligger bredvid navet inne i stan.


Ikväll spelade damerna mot England, jag hade spelat på sverige och även på Ryssland med sumpade alla matcher..Hmm, jag har ingen vidare tur i spel. Men tur i kärlek har jag iallafall och det är ju inte fyskam de heller:)


Imorgon ska jag in på stan och göra en förstoring och äta lunch med en kompis. Måste även upp på skolan och lämna några uppgifter.

 

Innan jag avslutar och ska lägga mig och sova vill jag bara tacka mina fina svärföräldrar. Igår när vi skulle betala räkningarna såg vi att det hade för mycke pengar på kontot. Det visade sig att dom hade satt in e stor suma pengar till oss. En "försenad sommarpeng" kallade dom det.

Helt otroligt vad generös dom är, dom ställer alltid upp när vi behöver hjälp med något också. Ni är guld värda:)



Nu måste jag sova.


SLEEP TIGHT.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards