Alla inlägg den 9 september 2009

Av Mikaela Billström - 9 september 2009 20:38

 Vad hände egentligen?



Den här matchen skulle bli en poäng plockare men som slutade med ett självmål som gav sverige en tre poängare..



Okej, vi vann matchen men jag kan inte bortse ifrån att det känns snopet. .


Zlatan. vart tog du vägen?



Nu ska jag återgå till pluggningen.



Av Mikaela Billström - 9 september 2009 17:30

Tjingeling!


Jag har verkligen haft fullt upp den här veckan. Sara har varit en ängen och kommit hit och varit hundvakt. Vill inte lämna bort Chanel nu när hon är så liten. Vill att hon ska känna sig hemma här.

Hon är verkligen duktig, hon kom hit i lördags kväll och har redan lärt sig att gå i koppel och att göra sina behov på en handuk. Hon är så himla go och mysig och Charls älskar henne. Var lite rädd att Charls skulle tycka illa om henne och att han skulle tycka att hon fick för mycket uppmärksamhet, men det blev precis tvärtom. Vi är väldigt noga med att Charls inte ska hamna utanför på något sätt.


Nu ska jag åka in och hämta Micke och co på Freesks sen blir det fotboll. Hoppas på några riktigt fina uppvisningar av Zlatan ikväll..


Nu måste jag åka.


Xx M







 

Lill Gosan ute på vift


Charls leker med Lillasyster

 

 



Jag och Sara utanför mig.


     

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards