Alla inlägg den 11 september 2009

Av Mikaela Billström - 11 september 2009 16:37

Åhhh, hade skrivet ett långt inlägg också trycker jag bort det. Finns det något som är mer irreterande?


Idag var jag och Micke och tände ljus på Nathalies grav. Den 11 september kommer jag alltid att minnas med obehag och sorg..Passade även på att tända ljus på Annacarin, Jerry och Morfars grav också.


Ikväll blir det nog bara lugnt. Ska titta på "kändisdjungeln". Fatta vilken bra idé- att skicka iväg Sveriges bottenskrap av B-kändisar (eller C-kändisar) till djungeln och se hur dom löser problem. Det här är nog tillomed bättre än Robinsson:)..


Imorgon ska vi till mamma och pappa på middag. Vi ska äta surströmming, eller inte jag då. Jag vägrar att äta fisk som har varit död i flera år. Jag får nog något annat av min kära mamma.



 


Komsi, Komsi Carro. Jag lockar dig med ostkrockar och godis. Fast jag tror du hellre går ur och krökar men har du lust att leka soffpotatis så vet du vart jag bor.:)Kanske tillomed visar dig Bettan filmen..Om du har riktigt tur..











Trevlig helg baby´s.



M

 


 

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards