Alla inlägg den 17 september 2009

Av Mikaela Billström - 17 september 2009 19:58

Hejsvejs!


I morse kom Sari hit och pluggade lite. Men vi fastnade framför "svenska hollywood fruar". Sari höll på att ramla av soffan av häpnad. Dom är riktigt sjuk. 


Vi ska ju spela cup på lördag och nu har några spelare dragit sig ur i sista sekunden så vi får se hur det blir nu.

Känns skit tråkigt..


Igår kväll var jag Sara Micke och Ante i Bergeforsen och tatuerade oss. Jag var kaxig för Micke och sa att det det inte alls skulle göra ont. Jag tatuerade mig före Micke och skulle sätta min tatto på höften och när han skulle börja så gjorde det förjävla ont. Tror det berodde på att han tatuerade på höftbenet , sjukt ont gjorde det iallafall.



Nu blir det Idol.








 

Sara är vindögd (men bara för stunden):)




 

Jag och Micke innan vi ska sätta tatuera oss. Kanske därför jag ser så skärrad ut?




  


Jag och Killen som tatuerades hund. Han var sjukt söt. 


 


Shiiiit, Det gjorde sjukt ont. .




 


Kom igen baby, Snart sitter det där. Håll ut...Bara lite till.



  


En väldigt dålig bild, men här är den iallafall.



 


Ojdå, Vilket fint motiv ;)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards