Alla inlägg den 15 september 2009

Av Mikaela Billström - 15 september 2009 15:37

Hejsvejs!


Igår kväll Kollade jag på den nya serien "Svenska hollywood fruar" och jag höll bokstavligen talat på att dö.

Jag satt med handen för ögonen och med munnen vidöppen och kollade, helt sjukt.


Finns dom människorna på riktigt eller agerar dom efter nått manus?Jag hoppas för deras egen skulle att dom gör det.


 




Just nu har jag avslutat en kurs, det känns skönt. Men man hinner inte njuta av det någon längre tid för nu måste jag köra igång med utvecklingströrningen som jag ligger lite efter med.


Var in på Arkens zoo på förmiddagen och köpte lite saker till hundarna. Vart nya matskålar, några leksaker och ett nytt koppel till chanel. Köpte även ett hjärta där dom på affären ristade in Chanels namn i som man ska sätta på hennes koppel. Charls har ett likadant han också. På arkens zoo träffade vi även en kille härifrån njurunda som också hade två chihuahuaer i samma ålder som Charls och Chanel, det var grymt kul att träffa en valp i samma ålder som Chanel. .



Nu måste jag fortsätta att plugga sen ska jag ringa Carolinen.



Tjingeling.




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards