Alla inlägg den 12 september 2009

Av Mikaela Billström - 12 september 2009 21:58

 



Idag tog jag och Carro en sväng på stan. Fikade på Waynes´s och shopade lite.











 


Efter stan åkte jag och micke hem till hans föräldrar och åt rabarberpaj med vaniljsås.


 


Sedan bar det iväg hem till mamma och pappa för att äta surströmming. Jag åt faktiskt hela två stycken och det smakade faktiskt inte så äckligt som jag trodde.


 

Pappa och Magnus älskar surströmming..


 


Likaså Helena. Linnea fick äta köttbullar.


 


Min lilla mamma är glad


 


Helena


 


Jag charls och Chanel busar på golvet.



 


Jag Linnea Challe och Chanel


 


Jag och Micke och hundarna myser ner oss i mamma och pappas soffa och tittar på "kändisdjungeln".


 


Nu blir det soffan resten utav kvällen. HAr varit på statoil och hyrt en skräckis som vi ska titta på. Sedan ska Micke få äran att ge mig massage. Köpte en ny massage kräm idag på stan.









Hoppas att ni får en underbar lördags kväll.




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards