Alla inlägg den 3 september 2009

Av Mikaela Billström - 3 september 2009 11:27


Här sitter jag på jobbet.. Finns inte så mycket att göra. Jag och en boende var på blomster fröknarna och köpte en jätte gullig blomma som jag tänkte ge dom andra som jobbar här.


På lördag åker jag och Micke ner till Sthlm/bredäng och förhoppningsvis har vi med oss en liten chihuahua tös hem. Hade egentligen tänkt att vi skulle köpa en black tan men nu har vi hittat en ljus beige och en brun.

Dom är så små  nu så att man kan sätta ner dom i ett champange glas.

Charlis väger ju nu 5,6 kg, vilket är grymt mycket för att vara en chihuahua. Veterinärerna säger att dom aldrig har sett en sån stor chihuahua och det kommer att bli ganska kul att våran nya tik är så grymt liten och Charles är så stor. Jag har bestämt att hon ska heta Chanel för det låter så fint tillsammans med Charles. Charls och Chanel.


Kom även på att min lilla syster fyller år imorgon och jag har inte köpt någon present. Blir fullt upp imorgon med andra ord. Jag ska jobba, ha lektioner på skolan, köpa present till Annie, åka hem till Annie och gratta henne, Träffa en kompis på stan och fika med henne..Och även se Norge-Sverige i fotbolls EM. På lördags spelar killarna mot Ungern också men det  är inte lika viktigt som damernas match.Långt ifrån..


Nu ska jag göra i ordning lunchen.


//M

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards