Alla inlägg den 2 september 2009

Av Mikaela Billström - 2 september 2009 09:49


Igår eftermiddag fick jag finbesök utav Caroline som är hemma för gott från Dubai. Eller för gott är nog fel att säga, jag tror inte jag känner någon som är mer impulsiv och tuff som henne. Hon sticker bara iväg, det finns liksom inga problem, och det gillar jag skarpt och jag hoppas hon har nerver att stanna hemma ett tag nu :) Idag har jag skola, min utvecklings störd kurs började imorse men jag sov över och jag hade lovat att skjusa Micke in till jobbet så jag missade det.Men jag har föreläsningar i Etik efter lunch som jag ska på. Ska passa på att lunch men Snuffsen också. Det krockar med Em. Hade vi åkt och kollat på matchen mot Norge på fredag hade vi inte hunnit hem till söndag då vi ska rida islands hästar med några kompisar. Plus att jag har tagit på mig ett pass på torsdag. Nästa helg då finalerna spelas så jobbar Micke. Han kan ta ledigt ons, tors och fredag och det spelas en match på torsdag men då krockar det med färjan hem eftersom den går kl 1800 och matchen börja spelas 1830. Åh, känns så jävla surt. Jag hade så jätte gärna velat åka.. Men det kommer nog fler tillfällen.  En sak som känns bra är att jag har fått kontakt med många gamla kompisar igen, Emelie, Caroline, Jennifer och Helene.. Det känns jätte kul att man kan hitta tillbaka till varandra efter några år.  Jennifer ville att vi skulle ta en after work på torsdag men jag jobbar ju då....Men jag hoppas att vi tar det någon annan dag. Nu ska jag sluta sitta här och yra och ta en dusch och skriva klart min uppgift innan jag måste åka. KrämAndCrystal. 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards