Alla inlägg den 29 september 2009

Av Mikaela Billström - 29 september 2009 23:22


Idag har jag och min älskling namnsdag. Jag pikade han i söndags när vi var nere i tvättstugan och sa "på tisdag har vi namnsdag, men det kommer väl inte du ihåg" Imorse fick jag äta upp det iallafall

 

När jag väl hade vaknat sa Micke att jag borde kolla under täcket för det verkade ligga nått där och vad hittade jag?Jo, DKNY´s nya parfym som jag hade nämnt till honom att jag ville ha. Själv hade jag glömt bort våran namnsdag och inte köpt något till honom. Han ska få en riktig massage istället, tänkte även köpa nått till honom imorgon på stan. Måste även köpa present till lilla Maijsan. Tyckte så synd om henne idag när hon kom förbi rödgråten och ledsen och berättade att hon hade tappat sin plånbok med sina födesledags pengar i. Finns det något värre att tappa sin mobil eller plånbok?det är så privat och jag hatar känslan av att nån okänd kan snoka i mina grejer.


Idag har jag gjort ett avslappningsrum för grovt utvecklingsstörda. Fick uppgiften i skolan föra veckan och jag fick idén att vi skulle göra ett litet rum istället bara för det gamla vanliga. Det blev väl sådär men jag är ändå nöjd, det var grymt svårt att pyssla ihop något. Hoppas iallafall att min lärare uppskattar att man försöker vara lite kreativ. 



Ska söka extra jobb på ett ställe inne i stan. Ett hem för utvecklingsstörda. Det är det jag vill jobba med nu känns det som. Funderade lite föra veckan att gå en make up kurs och nagel teknologi också. Skulle också vara kul att jobba med men det känns som om det får vänta lite och att jag ska lägga all krut på att hitta ett fast jobb inom utvecklingsstörningen.

Ska ringa och prata med Ulf som är chef för boendet här i Kvissle, har lite saker att prata med han om nu.



Köpte en ny bh igår, en BH som har som en korset. Den är skitsnygg och superskön. Toppen att ha under en skjorta eller ett linne. Ett plus är ju också att man ser lite smalare ut i den :)



Nu ska i vi titta på film.



Xox









Sandra, jag ska tänka på dig angående alla kläder ;)





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards