Alla inlägg den 18 september 2009

Av Mikaela Billström - 18 september 2009 19:51


Urscha, Nu läste jag precis på Aftonbladet att dom har hittat Linda Chens kropp. Och inte nog med det utan hennes sambo Mats Alm hittades också vid platsen där Lindas kropp låg. Vilket betyder att det säkerligen var han som har mördat henne..Och han har man tyckts synd om när han gick ut i efterlyst och bölade i tv. Fyfan..

Hur kan människor ha ett sånt psyke?När Leif gw Persson gick ut och sa att han trodde det var Mats som hade bragt Linda om livet så tog alla han i försvar och sa "Ne, han skulle aldrig kunna göra någon sånt"


Jag tycker jag känner igen hela den här situationen ..



Urscha, jag vill kräkas..




  















Imorgon ska vi spela cup i timrå, min form är inte den bästa men det går nog bra iallafall.



Nu blir det potatisgratäng och kött framför idol. Ska även ringa Mickes föräldrar och kolla om dom vill vara hundvakt imorgon.



trevlig helg.


 


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards