Alla inlägg den 6 september 2009

Av Mikaela Billström - 6 september 2009 22:19

 Tjingeling!


I Helgen har det hänt mycket. I fredags satt jag, Carro och Micke hemma hos oss och kollade på när sverige skulle spela ut Norge ur Em. Men någonting gick väldigt fel, Vad hände egentligen? Ka någon svara på det`?

Vi dissade slutet av matchen och åkte in på bio iställer och såg på stormens öga- Beck. Den var rätt okej men ingen höjdare. 


På lördag morgon åkte jag Micke och Charls ner till Sthlm och hämtade Chanel. Världens sötaste Chihuahua tik. Hon är beige med mörk mask och hon är korthårig. Charls älskar henne och försöker få henne till att leka varje gång han får chansen till det. På vägen hem från sthlm vart vi även stoppad av cevil polisen och det hela slutade med en räkning på 3200kr, fast vi var nöjd över att körkortet fortfarande fanns kvar. Två km till och Micke hade varit utan lappen. P ålördag kväll åkte vi upp till Mickes föräldrar och visade upp Chanel och för att se på fotbollen där för vi har inte kanal åtta hemma. Zlatans mål var helt otroligt. Jag trodde matchen var över ju. Det visar verkligen vilket stor spelare han faktiskt är.


Idag var jag, Maijsan, Tommy, Emelie, Jim, jan Sofia och Micke i Västanåfallet och redislandshäst. Det var grymt kul och det var så vackert. Hästarna var supersnälla, fast Janne fick en riktigt bråkstake som ville allt annat än att gå på led. Tommy, janne och Jim  fick inte rida islandshästar utan dom fick "vanliga" hästar. Jag tycker det är grymtdåligt att vi åker dit för att rida islandhästar och betalar mycke pengar för det sedan blir dom tilldelad en vanlig häst. Sedan hade några av dom som jobbade där verkligen hoppat över charmkursen. Det var som om vi var där och störde dom ungefä.. Ne, det var verkligen jätte kul att åka iväg och rida men peronalen där var inge vidare..


I fredags fyllde Annie 19 år också. Shiit vad tiden gr snabbt.


Nu ska jag och Chanel kolla på reprisen utav "Ensam mamma söker". Vart inte så mycket tittande på det när mamma och pappa var här ikväll då mamma upprepade hela tiden "Guuuuud, vad jag tycker dte här programet är löjligt"Jag stängde av och vi spelade Buzz istället. Jag vann, såklart!


Godkväll.






Mina tankar idag går givetvis till Natta.


Sex år sedan idag, vart tog åren vägen? Den har årstiden påminner så mycket om dig. Inte om vad som hände utan om DIG. 

När man känner att hösten är på ingång så känns det lite som att du är här.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards