Alla inlägg den 25 september 2009

Av Mikaela Billström - 25 september 2009 19:56



Dagen började med att jag körde in Annie på sjukhuset. Under tiden hon var där åkte jag och pappa och hämtade Mickes pappa bil på tågstationen sedan på väntan på att Annie skulle bli klar så  åkte vi på birsta city och slog ihjäl lite tid. Hjälpte pappa att hitta lite nya höst kläder.


Sen på eftermiddagen hände en liten mindre rolig sak men det behöver jag inte gå in på här.


Igår hade jag ljusparty här hemma. Slänger upp lite bilder från igår.



Nu blir det kändisdjungeln och blåbärspaj.


 


Världens bästa Carro är fundersam.



 


Bästa tjejerna!!Annie, Maja och Carojiin.



   ''



Helena, mamma och Annie.




 



Lilla Chanel, mammaa lilltös.



 



Sjukt ful bild på mig men jag bjuder på det. Carro är grymt söt på den iallafall.



 



Angelica presenterar alla sina ljus, fösta gången hon har ljusparty men hon sköte

sig jätte bra :)



  


Mitt vardagsrum är fullproppad men brudar och ljus.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards