Alla inlägg den 13 september 2009

Av Mikaela Billström - 13 september 2009 18:18


Vi var på väg ut till skogen för att knäppa kort på hundarna men vi kom till Bommen då Micke började känns sig dålig så vi åkte hem istället. Så nu har vi legat i sängen hela eftermiddagen och kollat på film, det är ganska skönt det också.

Att bara ligga hemma och känns lugnet. I morgon måste jag åka in på skolan och gå på en föreläsning om etik. 



Nu ska vi åka och hämta saaben som vi har på service och lämna tillbaka filmen på statoil.


Imorgon ska vi spela bandy match, jag kommer nog inte attt kunna vara med. Jag har aldrig spelat bandy och jag behöver träna innan jag ställer mig med en klubba i handen och en liten boll framför mig. Jag kan inga regler eller någonting och i morgon ska jag spela våran första serie match. Det känns inge vidare. Fotboll kan jag spela men inte bandy. Carro är ju lika Lost som mig så jag kanske inte är ensam om att göra bort mig iallafall. 


Carro tror att hon inte ska vara med och spela i morgon, hon anar inte hur fel hon har .. :)

Du ska vara med om jag så måste komma och dra dit dig..







                                                                            













Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards