Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Fjällräven.

Av Mikaela Billström - 5 januari 2010 15:23

Yes, im alive!!


På torsdag fyller hjärtat 28 år. Jag vet inte vad jag ska köpa alls, funderade och vill helst ge honom en fjällräven jacka. Den svarta med gula snören men eftersom den kostar ca 6000kr så får jag nog fundera ut något annat. Tro Micke skulle bli arg och jag skulle köpa en sådan dyr jacka också, eller arg skulle han inte bli utan mer "inte ska du köpa en sådan dyr jacka till mig heller" 


Fick nytt ett sms utav Emelie som undrade om jag ville följa med henne och Carro imorgon och fika. Eftersom jag slutar kl tolv kan det ju vara en bra idé. Behöver komma ut och träffa folk också. det känns som att jag har varit lite insnöad dom senaste dagarna.

Sedan är det ju helt lovely att träffa mina gamla långskonkar från förr ..  


  

  



Ikväll ska jag se boms matchen. Tyckte verkligen att jr landslaget skulle ha fått spelat om guld då dem var det bästa laget när dom spelade emot USA igår natt. .Men men, det blir inte alltid som man vill.


Micke slutade klockan tre idag så han är på väg hem nu. Han har köpt med sig mat, jag skulle gissa på att det blir max eller nått annat glassigt ställe. 


Nu kommer Micke hem, Uppdaterar mer lite senare.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards