Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Jag gråter mig till sömns..

Av Mikaela Billström - 21 april 2010 17:51

Fanjävlaskit, i dag gick miu miu väska sönder.  Jag var på jobbet och skulle precis gå in till en vårdtagare då jag märker att ena axelbandet på väskan hade släppt ifrån sitt fäste..


Finns det någon som fixar skinnväskor? Typ som en skomakare?Eller är det bara att slänga den?


Man tycker ju att den så pass dyr väska ska hålla. Hade jag köpt den i Sverige hade jag nog kunnat lämna tillbaka den men så är ju inte fallet..Jag kommer att gråta mg till sömns om den inte går att laga.. När jag berättade vad som hade hänt för MIcke så lovade han mig en ny om den inte gick att fixa, han ä'r gullig han   


 




Idag har jag som sagt jobbat, inte i min vanliga grupp utan jag skulle vara i Skottsund/kvissle 2 idag. När jag kommer inflåsandes i morse så kollar alla på mig som om dom har sett ett spöke. Någon utbrister "Men, du ska inte vara här?!!" Alltid lika roligt att höra när man inte har blivet inbokad.. Det här är inte första gången det har blivet fullbokat utan det händer då och då. Hur som helst så fixade dom det så det blev bra till slut men det är inte roligt när det blir så..


Sara har varit här på eftermiddagen. Jag har varit slö idag och inte gått någonting men jag får kompencera det imorgon och gå en mil eller någonting..Det är så himla skönt nu när man har tagit tag lite i träningen igen, på Fredag börjar vi träna fotboll igen. Vi ska ha lagfest på Fredag kväll men vi får se om jag kan vara med och om jag är ledig..


             



Nu ska jag börja med maten innan Micke kommer hem ifrån jobbet..



 
 
Ingen bild

Iah

21 april 2010 22:45

Sadelmakaren ( om dom finns kvar) annars funkar det med vilken skomakare som helst. Det brukar inte vara något problem att få det fixat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards