Alla inlägg under juli 2010

Av Mikaela Billström - 21 juli 2010 21:12


Hittade precis sidan stylebytyra där det fanns riktigt schyst smycken. Fastnade mest för ringarna, jag är en sucker på stora, konstiga ringar   


Kolla in sidan själv, ni kommer garanterat hitta nått som ni gillar. Själv sitter jag och har ångest över vilken ring jag ska köpa.. Vad tycker ni?Ge mig era åsikter..




 


nr 1



 


Nr 2


 



Nr 3


  


Nr 4

Av Mikaela Billström - 21 juli 2010 17:11


Hej mina fina!


Idag har jag arbetat.. Det har varit en väldigt lugn dag och det är tur..För vem orkar stressa i denna jävla värme?Det har känts som att det har legat åska i luften hela dagen så jag hoppas att det bryter lös ikväll så man kan sitta och titta på en film och mysa.


På Lördag ska jag ut.. Angelica frågade om vi skulle träffas alla brudar i fotbollslaget och ta en grogg och sedan dra vidare till Juniskär på pubafton. Eller kanske man ska dra en sväng på krogen?..har inte bestämt mig ännu. Helene ska ialf med så jag kan garantera att det blir en massa tok och en massa skratt..


Just ja, jag har tagit ut  min hårförlängning. Har varit utan den i tre dagar nu och det känns himla ovant. Jag tycker att mitt hår känns tunt, även fast jag vet att jag har tjockt egentligen.. Ska låta håret vila några dagar till sedan åker en ny förlängning på..


Nu måste jag fixa lite här hemma innan herren kommer ifrån jobbet..


smell u later

Av Mikaela Billström - 20 juli 2010 21:51


Nikki Red, mer känd som Rosalie Lillian Hale i Twilight-filmerna är sanslöst vacker. Jag har kommit på mig själv flera gånger hur jag sitter och beundrar henne..


Jag vet att jag har sett henne förr, men i vilket film.. Har ni någon aning om det?




      



  

Av Mikaela Billström - 19 juli 2010 19:54


Är det första jag ska köpa en alldeles egen Birkin väska..Ni vet, väskan som Victoria Beckham har i alla möjliga färger?!. Den billigaste Birkin väskan går lös på 60 000 och sen bara tickar det på uppåt..






  

Av Mikaela Billström - 19 juli 2010 19:46


På Louis Vuittons höstkollektion..


Jag har valt ut några favoriter som jag tänkte dela med mig av..Gud, jag vill ha dom alla..Vi skulle bli en stor, lycklig familj.




                      

Av Mikaela Billström - 19 juli 2010 11:17


JAG ÄLSKAR TWILIGHT PRECIS SOM ALLA ANDRA TJEJER MEN SÅG JUST DEN HÄR PARODIFILMEN OCH JAG HÖLL PÅ ATT SKRATTA IHJÄL MIG..


Jessica, bäst du hoppar över att se det här klippet..


&hl=sv_SE&fs=1&">

&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">


Av Mikaela Billström - 18 juli 2010 18:17

 


Mina små älsklingar äter glass och jordgubbar på altanen



 

 Maria och Jörgen ser så kära ut



  


Vid hamnen i stan..

 


Hasse och Anette


   


Jag åker m/s medvind



   

Pappa står och ljuger som vanligt ;).




Hasse,Daddy, my best friend and I..


     


Tre gringos



Lite folk..


   


Majs och Sara..




Uteservering i stan..  

Av Mikaela Billström - 18 juli 2010 17:50

Hej mina fina!

 

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Det har gått bra att jobba i helgen faktiskt, lite tärt med värmen men det är bra AC i bilen så där var det ialf svalt och skönt. Har precis varit ute med hundarna en lång promis så dom ligger nöjt och sover nu.


Nu är jag ledig måndag och tisdag, Undra vad man ska hitta på?Skulle hitta på nått med Jessie men hon är sjuk nu så det kanske inte blir nått. Har en lägenhet som borde grund städas men jag känner varken ork eller lust. Har ju inte varit hemma sedan i Onsdags och jag gruvar mig lite för att åka dit.. Nu vill jag verkligen flytta till ett hus, helst nu på engång. Även fast jag är uppvuxen i villa så har det gått bra att bo i lägenhet dom senaste åren men nu känner jag att det är hus som gäller.. Känns som man bara går omkring hemma och väntar på att flytta, jag trivs super bra i våran lägenhet så det är inte det men jag vill ha friheten som tillkommer tillsammans med ett hus..


På tal om hus, ska precis ringa och lämna ett bud på ett hus i Nolby.. Hoppas att han tar det. .Han har sagt att vi ska ge han ett bud och det är ju skit svårt att ge ett bud när man inte har en aning om hur mycket han hade tänkt sig.. Men han får ett bud så får vi utgå ifrån det helt enkelt..


Nu ska jag laga i ordning lite tacos sedan ska jag titta lite på Sex and the city. Maria hade kvar sin sex and the city box här så jag har maraton hela nätterna  




  


Topmodel Sthlm vinnaren, Hawa. Vacker tjej..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards