Alla inlägg under juli 2010

Av Mikaela Billström - 5 juli 2010 16:37


Hej mina fina!


Jag har precis kommit hem efter en lång fika hos farmor. Hon ville gratta mig i efterskott så hon hade köpt hem ett helt kondis som hon sedan förväntar sig att jag ska sätta i mig.. Urscha, mår som en liten gris nu.


Idag har jag varit på husvisning. I nolby denna gång och jag blev riktigt intresserad. Grejen var bara att säljaren ville stänga affären imorgon då han hade fått ett bud som han var nöjd med. Min bankkontakt har just nu semester och jag har inte fått besked om mitt lånelöfte men hon ha sagt att det inte är något problem men det är ju inte roligt att kasta sig in i ett husköp och sedan står man utan pengar att betala. Fixade ialf ett möte med banken så ska dit imorgon eftermiddag och träffa en annan banktjänsteman som ska ge mig klara besked. Efter bankmötet så ska jag åka direkt till huset igen för att kolla igenom det en sista gång och se om det blir något bud lagt. Den som lever får se men det känns ganska bra..


Det är ju långt ifrån säkert att det blir något. Måste ju först och främst sälja lägenheten också. Så är det någon som är intresserad utav en trea i Kvissleby som är nyrenoverad från golv till tak så är det bara att höra av sig.


Nu blir det top model..


xo m

Av Mikaela Billström - 4 juli 2010 22:29

   


Jag och mamma






Våran hotellpool



   


Mamma och jag vandrar runt på stan



 


Fin bild på min lilla mor


 

Mamma och Pappa





Jag och pappa



   



Jag och Micke



   


Jag, blekare än blekast i början av semestern




Pappa drog några kalla och gled in på närmaste tatueringsstudio.



   


Haha, vilken klass. Vi drack svindyr champange ur simpla mcdonalds muggar. Folk runt omkring oss skakade på huvudet.




 

Hetast på stranden. ;)





Jag ska spela biljard vilket det var år sedan jag gjorde..Tror senaste gången var på Origos fritidsgård.


 


Mamma hade aldrig spelat så sämst var jag ialf inte..




   


haha, hjälp henne någon..




Åh, den här lilla hemlösa chihuahuan hittade jag på gatan helt ensam. Jag försökte få tag på henne med hon var så rädd så hon sprang. Jag funderade över den här hunden hela resan sedan och hoppades på att jag skulle hitta igen henne.. Men det gjorde jag aldrig :(

Jag är så himla blödig när det kommer till hundar..



   


Skååål



 

Mor och dotter




Vi äter lite mat på en enkelt men trevligt ställe. 


 


Första dagen var det kallt ute. Tur att min skinnjacka var med.


 


Shopingtur



       

Det här händer inte ofta så jag var tvungen att föreviga detta.




Stranden


   


Min nya öppnare 



 


Daddy and me




golden sands..


      


Utsikt ifrån vårt hotell


 

Golden sand




Vi 3


   

Vi har precis kommit till vårat hotell efter en lång resa. Vi är trötta men framför allt hungriga.




Middags time.


 



Pappa bestämmer sig för en till tatuering. Den här gången blev det ett brunt svärd på underarmen vilken symboliserar hans efternamn, Brunesvärd. Man får inte vara dum ;)





Mike

Av Mikaela Billström - 4 juli 2010 15:51


Gud, jag är helt slut idag,. Och denna värme gör inte saken bättre. Jag har precis tagit en kall dusch så nu mår jag lite bättre med jag skulle ha behövt att äta någonting men vad?jag orkar inte gå till ica heller.. Kanske är lättast att beställa hem pizza?Mitt samvete må vara dåligt efteråt men jag behöver åtminstone inte lämna lägenheten.


Jag kan ju berätta vad jag fick för presenter igår. Jag fick en ny mobil telefon vilket jag verkligen behövde då min stängde av sig i tid och otid. Såklart fick jag ett Efva Attling smycke också, ett armband med texten "Amor vincit omnia", den texten som jag har tatuerad i ljumsken. Jag fick även ett presentkort att gå och knäppa modellbilder, man får tydligen bestämma med en fotograf vart jag vill knäppa och hur sedan kommer det en make up artist och en frisör som ska göra mig fin inför plåtningen. Kommer bli sjukt roligt och det var verkligen en fin present.  Jag har även fått en läppförstorning utav mina föräldrar, det får jag inte glömma. Av min bror och Jessie fick jag presentkort på birsta city det lär komma till användning. Sen fick jag lite andra små saker , pengar och lite blommor. 


Tack för dom jätte fina presenterna och för att ni firade mig igår, det var verkligen en jätte mysig kväll. Den kommer jag att minnas hela livet..


Det känns i kroppen att jag har blivet äldre nu.. Så nu blir det lite Twilight och pizza.


smell u later

Av Mikaela Billström - 4 juli 2010 12:34


Är just nu lite trött i huvudet så lägger upp lite bilder istället för att blogga.. Enjoy, vi hörs lite senare.


               

Jag och Linen dricker lite champange



    

Sandra, jag och Linen




Jag och Sara







Lite folk



   


Vem har sagt att min bror är normal?



Trubaduren skulle så klart påminna hela båten att jag fyllde år. Han spelade även en låt för mig, "Kom ihåg mig" med Lars Winnerbäck. Såklart var det mamma som hade valt den för hon vet att jag älskar den låten.



   


Jag och min älskade pappa



 


Pappa visar stolt upp en av sina nya gaddningar som han gjorde under en regnig dag i Bulgarien.




Jag och Helena



   


Fredde, aka tröttis ;)




Pappa och Magnus 



   


Min fina svägerska



 


Micke





Maria och Hasse..Underbara människor..



 


Fina Annette, Sandra och Jörgen diskuterar vart vi är någonstans.




   


Henke tar fram kartan och visar



 


En av mina allra bästa vänner, Majsan. Hon kom även fast en utav hennes familjemedlemar ligger på sjukhus.. Hon ställer alltid upp.




 


Ken och Magnus




Helena



   


Syns det att det är mor och dotter?dom är så himla lik varandra..




Jörgen och Hasse



   


Majsan försöker sig på den klassiska ank looken men tyvärr, det är bara ja och Linen som klarar av den ;)


 


Mamma var fin med sin klänning ifrån Bulgarien. Lägg märke till hennes nya tatuering som hon har på armen. Fatta, min mamma har tatuerat sig, det är egentligen helt galet.



     


Trött men glad Linen



 


Helena och Sara




Så fina.. Sandra och Henke.


 


Sandra Henke jag och Micke


 



Majsan och Sara


 


Kimen, sara, ken och Jessie



       


Syster




Kimen, the one and only. "Hur fan kom du hit?i en tidsmaskin eller"haha..



 


så himla fint



   


Linen, aka Kate Winslet 




Jag och gumman..


   


Sara hade fått färg



Skål



    


Henke


 


Haha




     


På väg hem





Uteservering i staden..

 


Kimen och Maria


    



Jyyrgen






Av Mikaela Billström - 3 juli 2010 00:46


Min Idol lär mig lite Engelska så här på kvällskvisten,.. Jag kan inte förstå vart hon får all sin humor ifrån..


Av Mikaela Billström - 3 juli 2010 00:27


Herregud, jag har hunnit blivet 25 år. Vart fan har alla år tagit vägen?haha, jag har ingen aning. I kväll har jag jobbat och det har gått bra, var lite tjafs om min timrapport som tydligen inte stämde men men..Det ordnar sig nog det med.


Imorgon kommer det bli en bra dag, det vet jag. Det kan inte bli annat med tanke på dom som jag ska umgås med.  Sedan blir det utgång så hoppas att vi ses ute i vimlet.


Jag har precis varit lite bussig och laddat ner Eclips filmen som jag såg på bion igår, jag kan inte hjälpa det. Jag är verkligen helt lost i Twilight filmerna. Kalla mig gärna tönt eller vad ni nu vill men jagär helt förtrollad. Jag satt och grät som en 2 åring igår på bion för jag ville så gärna att Bella skulle välja Jake..


  




Nu ska jag svara på några grattis sms sedan blir det mys i soffan med mina små älsklingar.


Hoppas att jag får tårta på sängen i morgon och en massa presenter..   


Puss på er mina fina och vi ses imorgon .


Av Mikaela Billström - 2 juli 2010 13:26


Åh, vad har tjejer gjort för att förtjäna att ha mens.. Jag är helt förlamad idag. Ligger bara framför tvn som ett jävla kolli.. Ska iväg och jobba om ett par timmar, det kommer att blir tufft men det ska gå det med.


Vi hade ju match i Måndags vilket jag missade. Det var många tjejer som var bortresta så vi var rädd att vi inte skulle få ihop ett fulltaligt lag. Men dom fick ihop ett lag och vi vann, men 8-1. Helt sjukt, vi har ett rejält flytt nu. Vi har inte förlorat en enda match den här säsongen och vi ligger på första plats i serien. 


Nu ringde Linen så nu måste jag avsluta.

Av Mikaela Billström - 2 juli 2010 12:10


Dagens klipp. 




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards