Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Skit dag..rent ut sagt.

Av Mikaela Billström - 28 september 2010 21:15


Ursch, vilken jobbig dag. Jobbig dag på jobbet sedan hem till soffan för att vila pga av magsmärtor. Vaknade vid 18:00 tiden av att Charls slår mig på armen med tassen, han var pinkis och ville gå ut. Jag tog mig upp ur soffan och gick ut. Orkade inte ta mig till ica så Micke fick handla efter att han slutade jobba. Har precis ätit lasange och tittat på idol.



Har varit lite annat psykist påfrestande saker idag som jag inte orkar gå in på.. Kan bara säga att jag älskar min familj så himla mycket..



  



Imorgon måste jag in på Birsta för att köpa en present till min bästa Majsan som ha fyllt år.  Behöver själv ett par skor men tror jag ska vänta tills Sthlm. Känner inte alls samma behov att shopa längre. Jämför man mig med hur jag var för1-2 år sedan så är det en enorm skillnad. Föut kunde köpa kläder för 5-6000 kr i månaden men nu är det kanske 1000kr.. Känner inte att det är kul att shopa här i Sundsvall utan spar istället det tills man åker till en större stad.



Har följt försvunna Elin Krantz försvinnande sedan igår och jag läste nyss att dom har funnit Elin död. Jag kan inte fatta att sånt här händer i lilla tygga Sverige. Jag får en klump i magen som vägrar försvinna. Stackars tjej..Läste på en blogg där en tjej skrev att hon hade hört ett hjärtskärande skrik på samma plats som Elin försvann. Hon skriver att "eftersom jag är svensk så gick jag tillbaka till sängen och la mig, hur kunde jag låta bli att ringa polisen..Det kommer jag alltid att få leva med" Ja, jag vet inte.. Hade jag ringt polisen?Jag vill tro det men jag är inte säker. Jag tänker att det är nog bara någon som busar eller så ringer eller ingriper någon annan. Så typsikt svenskt.. :(


Nu ska jag lägga mig och vila.. Ha väldigt ont i magen just nu:(





 
 
Ingen bild

Nationell

3 oktober 2010 13:04

Ytligare ett offer för svenskfientligheten

På sannolika skäl för mord

Ephrem Tadele Yohannes, född 1987-12-19 och mantalsskriven på Temperaturgatan i Göteborg. Ephrem invandrade 2009-09-25 från Virginia USA, efter ha ingått äktenskap med en etiopisk kvinna, född 1984. Han har två småbarn.

Enligt utdrag från belastningsregistret ej tidigare straffad i Sverige. Däremot är han dömd i USA för rattfylleri, smitningsolycka med personskador, falska uppgifter mm 2007 till sammanlagt 13 månader 11 dagars fängelse. Han avtjänade dock inte hela strafftiden.

Protestera mot svenskfientligheten i Salem

http://politisktinkorrekt.info/2010/10/01/mordet-pa-elin-misstankt-begard-haktad/#more-60338
http://mafialady.blogg.se/2010/september/nan-som-kommer-ihag-jenny-och-linda-som-grupp.html

hur mycket rassistiskt invandrarvåld ska svenska kvinnor utstå

Det värsta med det här är att Elin själv tydligen gillade olika. Det står i en kommentar som någon skrivit på Politiskt Inkorrekt (PI) hon och alla hennes kompisar hade "Vi gillar Olika" på sin Facebook... Hennes kompisar har efter mordet på Elin tagit bort det nu från sina användare. Det var tyvärr mest troligt det som blev hennes död. Hon var inte på sin vakt och kände inte till hur verkligheten ser ut på grund av våra politikers och medias lögner och mörkläggande. Resultatet av det är att ännu en ung kvinna blev våldtagen och mördad. Det står även i en kommentar och står nu på PI att hon ringde upp första manliga bekant som hon hade i telefonlistan i sin mobil och han hörde då flera röster med utländsk brytning. Det lät som de var från Nordafrika och Albanien.Elin skrek NEJ! och sedan blev det tyst.. Jag frågar mig. Är det inte dags att Svenskarna vaknar och ser vad som händer? SD som är det enda partiet som vill göra något åt detta stängs ute från demokratin och politiken genom att sossarna och moderaterna gör gemensam sak i invandringsfrågan. Massinvandringen måste fortsätta till varje pris. Jag förstår dock inte hur det ska fungera i praktiken.

Read more: http://galaxybloggen.blogspot.com/2010/09/hon-gillade-olika.html#ixzz11I6IdlZ5

Read more: http://galaxybloggen.blogspot.com/2010/09/hon-gillade-olika.html#ixzz11I5Yj08z

Under tiden som du läser den här signaturen blir din syster våldtagen, din mormor nedslagen & rånad medans din lillebror lär sig att injicera heroin.. Välkommen till mångkulturens Sverige!

När ska vi öppet få diskutera mångkulturens pris? D v s de 1000-tals svenskar som varje år våldtas, mördas, rånas, misshandlas, knivhuggs får sina bostäder skändade vid inbrott osv av männniskor med utländsk bakgrund.
Nä, vi ska bilda Facebookgrupper, hålla varandra i hand och med ljus vandra i stilla protestmarscher mot våldet sjungande "We shall overcome". Då förstår nog de här männen att de har fel när de våldtar o mördar?! Och riksdagsmännen andas belåtet ut o slipper ta i problemen ytterligare en tid.!
Trött på förljugen media?

Läs i stället sanningen om mångkulturen.

www.politisktinkorrekt.info
www.www.friatider.se
www.nationell.nu
http://frianyheter.wordpress.com/
www.info14.com
http://radioislam.org/islam/svenska/svensk.htm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards