Direktlänk till inlägg 29 september 2010

tusen frågor

Av Mikaela Billström - 29 september 2010 13:14


En liten lista...

(Tidsinställt inlägg) 



Du heter: Fanny Michaela Kristina Billström

 

Smeknamn: Mickan, Kelika, Pickan osv..

 

Låt som när du är ledsen sörjer till? Sörjer till?Hmm.. Jag har ingen aning..

 

Beroende av: Godis

 

Vad tror folk om dig? Att jag är dryg..Vilket jag absolut inte är.

 

Vad får du oftast komplimanger för? Min längd och mina väskor

 

Hur imponerar man på dig? Var ödmjuk- helt klart!

 

Brukar du skratta för dig själv? Varje dag

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Grattis på namsdagen önskar mamma

 

Var bor du? I kvissleby. Vart annars?;)

 

Trivs du där? Jag älskar våran lägenhet men vill flytta till hus. Vilket förhoppningsvis sker inom en snar framtid.

 

Har du haft sex idag: Nej

 

Hur svarar du i mobilen: Ja, det är Mickan

 

Vem ringde du senast?: Snuffsen

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ses snart

 

Brukar du komma i tid: Ja, nu mera gör jag alltid det. Förut?Nej.. 

 

Hur känner du dig nu: Orolig och less


Vanligaste färg på dina kläder: Svart, ofc.

 

Vad tycker du om fötter: Jag älskar fötter. Rena fötter alltså. Jag brukar klippa tånaglarna på Micke. Jag vill läsa till fotterapuet men utbildningen är så långt bort.

 

Vad saknar du: Ingen kommentar 

 

Hade du en bra kväll igår:  Hyrde filmen "Familjen Jones" och åt en massa onyttigt så det var en bra kväll..

 

Favorit dryck på morgonen: Brämhults apelsin juice

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00-02

 

Är du blyg?: Nej, jag är väldigt på

 

Sysslar du med någon idrott: Fotboll under sommarhalvåret. Annars bara promenader.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror på att man blir kär i en personlighet. Inte ett ansikte så Nej.

 

Har du spytt offentligt: Ja, Fråga Sara..

 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ja, jag har ingen aning. Förmodligen vara livrädd över att inte få tillbaka min kvinnliga kropp så jag skulle nog trakassera akutenmottagningen..

 

Är du nöjd med ditt liv: Jag älskar livet men vissa saker gör mig nedstämd.

  

Är du bortskämd: Av mina föräldrar- Nej. Av Micke - helt klart..

 

Vad gör du i morgon: Jobbar

 

Vad är det värsta du vet?: Lögner

 

Har du bra vänner och äkta vänskap?: YEs

 

Vad är det finaste du fått?: Hm.. Det är mycket så jag kan omöjligt välja ut en sak..tyvärr.

 

En speciell dag du minns: 11 september 2003

 

Du samlar på: Väskor

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Snuffsen

 

När grät du senast: Var någon kväll sen

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Har ingen aning..Skulle nog ge bort hälften till min familj ialf..

 

Vill du gifta dig: Inte igen, Nej.

 

Vill du ha barn: Ja 

 

Är du musikalisk? Sjunger hellre än bra


 

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten


 

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp


 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja


 

Biter du på naglarna: Ja, alldeles för många gånger..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards