Alla inlägg under maj 2011

Av Mikaela Billström - 2 maj 2011 21:35


Med risk för att låta bitter så kan jag inte annat än att förundras över Victoria Beckham´s höga klackar. Det är jätte snyggt med höga klackar - om man kan gå i dom och om klacken inte är 40 cm lång.


Miss Beckham må vara en av världens bäst klädda kvinnor men hennes klackar (eller det faktum att klackarna sitter på henne..) går bort..




 



     





 







   




Victorias fötter kommer att se ut så här om några år.. Om dom inte redan gör det vill säga..



 

Av Mikaela Billström - 1 maj 2011 18:12

Hej Hej!


I dag har jag städat och åkt på klädinsamlingen och slängt lite kläder. Hoppas någon blir glad för det jag har haft längst in i min garderob. Jag är så himla hungrig så Micke har gått på ica för att köpa lite mat. I kväll blir det bara mys hemma, har en hemsk huvudvärk som inte vill ge med sig så jag ska ta en treo nu och hoppas på det bästa..


Ska ju ta prover också som jag har skjutit upp. Dom viktigaste proverna har jag ju tagit och dom såg bra ut vilket är en stor lättnad. Jag funderade förut på om operation skulle vara det bästa med när jag pratade med min läkare så tyckte han att det inte var någon bra idé så jag hoppas på att hans medicin kur har hjälpt lite gran i alla fall. Någonstans måste man ju ha tillit till sin läkare och det har jag ju så nu ska jag lägga allt i hans händer.


Nu är det snart middag - Som jag har väntat..















  


Love /M


Av Mikaela Billström - 1 maj 2011 17:55




Funderar på vilka av dessa Fred Perry skor som jag ska köpa. Dom jag har nu börjar bli för varm och jag vill ha ett par i Ballerina/seglarskor stil..


Hittade dessa godingar..





 


Nr 1










Nr 2



   


Nr 3








 


Nr 4








 


Nr 5


 

Nr 6



     

Nr 7




Nummer två och fyra är mina favoriter.. Hoppas att dom finns här i lilla Sundsvall så man slipper beställa dom.




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards