Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Mikaela Billström - 11 februari 2010 19:24


Den här dagen har varit väldigt jobbig..Det hr varit full rulle på jobbet och jag har varit grymt trött. Men det gick ju vägen det med. Slocknade som en klubbad säl bara när jag kom hem men ändå   .. 


Imorgon är jag ledig..Fatta vad skönt att sova ut. Den som ringer och väcker mig ska jag mörda. 


SKa åka in en sväng till stan och köpa nytt hår tänkte jag. Min förlängning börjar blir riktigt skabbig och det är et värsta jag vet..


Idag när jag kom hem på lunch var Chales jätte dålig men jag beslöt att inte ringa veterinären utan avvakta ett tag, han brukar ha förstoppning ibland och av det kan han blir jätte dålig.

Just nu är han lite bättre men vi får se hur det är imorgon, Är han inte bättre då så åker jag in med han till veterinären.. 


Nu ska jag laga i ordning lite mat sedan blir det tvn resten av kvällen.


  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards