Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Mikaela Billström - 16 februari 2010 22:30



Jag och Micke tänkte åka till Sthlm igen i slutet av Mars. Då tänkte jag gå på Louis vitton och köpa ett hängsmycke till min väska. Föra gången när jag var där och köpte min väska så sa Micke " Gumman, köp en sån här nyckelring(väsksmycke) också". Men när tjejejn bakom disken berättadevad den kostade tror jag att Micke tog tillbaka allt han hade sagt. Nyckelringen kostade 3000kr. För en nyckelring.


Men nu har jag funderat på lite på det och det skulle vara snyggt att ha en riktigt schysst smycke till väskan.


  



Vad tycker ni?Schysst va?



Avslutar det här inlägget med att visa när Madonna gjorde kampanj för LV.

Hon har aldrig varit snyggare



        

Av Mikaela Billström - 16 februari 2010 11:12

Tjingeling!


Vart en sen kväll igår. Tror vi somande runt fyra på morgonen efter allt vårt filmtittande.

Hade ställt klockan på 09:30 idag för en tjej skulle komma och kolla på vårat matbord+stolar. Hon skulle ta en funderare några timmar så skulle hon höra av sig lite senare. Jag hoppas att hon tar det så vi blir av med det, just nu står bordet i våran hall så man får stryka sig förbi varje gång man ska gå in till köket. Tur att vi har en onormalt stor hall.


Micke är ju ledig idag så vi tänkte ta en promenad ute i det fina vädret.

Jag känner mig så mycket piggare nu för tiden och det har jag nog solen att tacka.

Man tar tag i saker som man tidigare inte orkade med.


  


I kväll ska jag jobba igen..Jag får härda ut för det är den sista kvällen denna vecka (i  hope) Imorgon jobbar jag bara till tolv.


Jag och Mamma ska nog åka och hälsa på mormor i morgon och sedan ta med henne in till stan där hon ska hälsa på Clarence. Har dåligt samvete att jag inte har hälsat på mormor sedan jul.. Jag vet att jag borde åka upp till henne efter jobbet eller att jag åker dit någon helg men då är det alltid något annat som ska göras sedan glömmer jag bort mormor..


Men imorgon ska jag göra ett nytt försök att hälsa på dig, min fina lilla mormor..


  

Mamma och mormor på blomster handeln.



Nu ska jag titta på topmodel sedan blir det en långpromenad ute i det underbara vädret.



  




Av Mikaela Billström - 16 februari 2010 01:58



Av Mikaela Billström - 16 februari 2010 01:45




När jag växte upp hade jag en bästa vän  som hette Emelie. Vi gjorde allt tillsammans.

Idag när jag kollade efter några nya filmer såg jag den, filmen som var våran favorit film när vi var 12-13 år. Vi älskade den här filmen och såg den säkert 20 gånger så det är med nostalgi och spänning jag ska se den nu ännu engång..



  




Micke har åkt på statoil och ska köpa hem lite gott. Vi sruntar i att klockan är 1:50 på en måndags natt för vi ska inte upp tidigt imorgon..


Ni missade väl inte Glamourama ikväll?Jag bara älskar att följa Petra, Michaela och Annas storstads liv i Sthlm. Jag blir till snudd på avundsjuk, men vilket tjej blir inte det?Helt ärligt?


  




Jag vill också bo i en storstad...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards