Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Mikaela Billström - 2 februari 2010 21:12

Tjingeling!


Idag har jag varit in till veterinärhuset och köpt en ny vinterjacka till Chanel. Hon vart supersöt i den. Efter det åkte jag och lunchade med Micke på BigBoy. När jag kom hem därifrån stod Sara utanför min port och väntade på mig, hon ville tydligen umgås lite. Lite senare kom Lillasyster och Linen hit också. Vart bara en massa tjejsnack framför tvn och lite glass med chocklad sås.


Lite bilder från idag..


 

Annie och Sara äter glass..








 


  Lillasyster  ..



  

Chanel är lite mallig i sin nya vinterjacka.


 


Annie med vovsingarna.



 


Jag och Sara.


 



Carro myser med lillan.



 


Sara har svårt att slita sig ifrån min dator..Som den nörd hon är. Fejjan 4-ever.


 


Fuck off.




 


Syster i bilen på väg till stan.


 




Sara ser nöjd ut..



   



Carro, i egen hög person..


"Hjälp, jag spottar benbitar" Haha..







Nu sitter jag i soffan och inväntar Paradise Hotel finalen. Vem tror ni vinner ?

Jag hoppas på Erika och Kristoffer, som sagt. Även fast Erika är lättfotad och naiv så tycker jag att hon är charmig på något sätt. Kristoffer, jah han är Kristoffer. Man behöver inte säga mer.   


Är lite kluven just nu. Har fått en förfrågan om jag vill jobba på ett ställe där jag har jobbat förut men jag vet inte om jag vill. Eller vill vill jag ju men det känns som att jag behöver en förklaring för att jag ska kunna lägga det åt sidan och gå vidare. Ska fundera på det några dagar så får jag se hur jag gör..




Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa en ansiktsmask innan Paradise hotel.



Tjingeling..






Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards